Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@15:04:52 GMT

توزیع ۳۳۵۰۰ بسته معیشتی در تویسرکان

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۴۶۵۹

توزیع ۳۳۵۰۰ بسته معیشتی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تبریک ایام مبارک دهه فجر، از توزیع بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد و اظهار کرد: این بسته‌ها با همکاری خیرین و سپاه به منظور کمک به محرومان و نیازمندان تهیه و توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامران کریمی از توزیع بیش از ۳۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: کمک‌های مومنانه براساس طرح شهید سلیمانی در قالب بسته‌های معیشتی و سلامت به محرومان شهرستان اهدا شده است.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور تجمع با توجه به شیوع ویروس کرونا افزود: سپاه به منظور جمع‌آوری کمک‌های مومنانه خیران نیک‌اندیش با هدف حمایت از نیازمندان در شرایط کرونایی آمادگی کامل دارد.

فرمانده ناحیه سپاه تویسرکان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۱۰ واحد مسکونی در ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان افزود: ویزیت رایگان، میقات صالحین، رژه خودرویی، بازدید از پروژه‌های اقتصادی بهره‌مند از تسهیلات اشتغال‌زایی بسیج سازندگی برخی از برنامه‌های سپاه در ایام مبارک دهه فجر به شمار می‌رود.

انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: بسته معیشتی و سلامت ویروس کرونا دهه فجر کمک های مومنانه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل

فرماندار شهرستان اردل از پیدا شدن جسد مردی ۴۵ ساله با دست و پا و دهان بسته در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

یعقوب شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به تماس اهالی یکی از روستاهای شهرستان اردل در خصوص پیدا شدن یک جسد در رودخانه، اظهار داشت: بر اساس این تماس در کنار رودخانه‌ای در روستای بالد شهرستان اردل یک جسد مرد پیدا شد.

وی با اشاره به حاضر شدن دستگاه‌های ذیربط پس از تماس از جمله اورژانس، هلال احمر، دادستان و فرماندار، عنوان کرد: طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد 45 ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد. این جسد 2 هفته در آب بوده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ورزش صبحگاهی در شهر تویسرکان
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود