Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلانشهر کرج امروز در نقشه وضعیت کرونایی وزارت بهداشت، از نارنجی به قرمز تغییر وضعیت داد. بر این اساس فرمانده قرارگاه مدیریت کرونا در شهرستان کرج با اعلام آماده باش کادر درمان در بیمارستان ها از اعمال محدودیت های جدیدی خبر داد.

به گزارش ایلنا، غفور قاسم‌ پور شامگاه شنبه از محدودیت های جدید کرونایی در کلانشهر کرج خبر داد و اظهار داشت: پیک ششم کرونا با شیوع سویه اومیکرون، رو به همه گیر شدن است و مردم برای جلوگیری از این اپیدمی باید شیوه نامه های بهداشتی و تزریق دز سوم واکسن را جدی بگیرند زیرا موارد مراجعه سرپایی به مراکز درمانی و بستری بسیار افزایش یافته و خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام وزارت بهداشت طی دو هفته آینده روند شیوع بیماری گسترده تر خواهد شد، رعایت شیوه نامه های بهداشتی در اجتماعات ویژه ایام ماه رجب در بقاع و اماکن متبرکه را ضروری خواند و گفت: تابع سیاست‌های ستاد مقابله با کرونا هستیم و تعطیلی عمومی و سراسری وجود ندارد بلکه باید محدودیت ها با نظارت های جدی تری اعمال شود که رعایت فاصله گذاری اجتماعی،  استفاده از ماسک در اجتماعات و دورهمی ها از جمله هشدارهای بهداشتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.  

فرماندار کرج افزود: به منظور کاهش تبعات شیوع بیماری کرونا از روز یکشنبه محدودیت های جدیدی در مراکز خدماتی، آموزشی، ورزشی این کلانشهر اعمال می شود.

قاسم پور برگزاری کلاس های درس به شیوه راه دور و غیرحضوری را از تصمیمات امروز ستاد استانی اعلام کرد و گفت: به فراخور وضعیت شهرها محدودیت ها اعمال می شود.  

معاون استاندار بیان کرد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا در شرایط فعالیت های ورزشی با محدودیت هایی همراه خواهد بود.

قاسم پور گفت: فعالیت رستوران‌ها و مراکز خدماتی در سطح شهر نیز باید در فضای آزاد باشد و شیوه های بهداشتی با جدیت اجرایی شود.  

معاون استاندار تاکید کرد: شهروندان باید از ترددهای درون شهری و پاساژگردی‌ها بکاهند تا شاهد تعطیلی سراسری در نوروز نباشیم.

وی افزود: هر گونه محدودیت های جدید به فراخور شرایط پس از تصویب ستاد استانی اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.
آسمان تهران فردا (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 847625 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي کشاورزی

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • گزارشگر ویژه سازمان ملل خواستار تحریم اسرائیل شد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد