Web Analytics Made Easy - Statcounter

 


به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام هادی میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آیین معرفی امام جمعه جدید شهرستان تفرش به زودی در روزهای آینده در شورای اداری شهرستان تفرش برگزار می‌شود.

پنجشنبه گذشته پسری یازده ساله در جریان رانندگی در جاده تفرش قم و تصادف با یک خودرو پرشیا موجب مرگ سه نفر و مجروح شدن چهار نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمد میرهادی رئیس شورای اسلامی روستای کهک و ۲ دختر جوان افرادی بوده‌اند که در این تصادف مرگبار جان خود را از دست دادند.
گفتنی است علت این حادثه تجاوز به چپ توسط خودروی سمند اعلام شده است و بنا بر بازنشر مطالبی در فضای مجازی، راننده خودروی سمند، پسر بچه‌ای ۱۱ ساله، فرزند امام جمعه تفرش بوده است.

حجت الاسلام حاجی لری نهمین امام جمعه تفرش بود که در شهریورماه ۹۹ به امامت جمعه این شهرستان منصوب شد.

شهرستان تفرش با ۲۵ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شمال شرق اراک واقع است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر تصادف تفرش مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت

حجت‌الاسلام اصغر دهقان امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت واقع در جنوب استان کرمان بر اثر سانحه تصادف دار فانی را وداع گفت.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اعلام چگونگی فوت امام جمعه شهر بلوک گفت: برخورد خودرو پژو از عقب با آمبولانس ، یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.
جواد افشارمنش گفت: سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک بود که علیرغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیاء، دربیمارستان امام جیرفت فوت کرد.
وی خاطر نشان کرد: ۳ سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین نیز از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.‌
شایان ذکر است مرحوم دهقان در مطالبات خود همواره به حل مشکلات ترافیکی محور بلوک اشاره و خواستار حل آنها می‌شد.

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان