Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:17:25 GMT

جزئیات بررسی طرح تفصیلی ویژه منطقه ۲۲ در جلسه شورا

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۵۰۴۳

جزئیات بررسی طرح تفصیلی ویژه منطقه ۲۲ در جلسه شورا

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر شربیانی در حاشیه برگزاری چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران در خصوص طرح تفصیلی ویژه منطقه ۲۲، افزود: در حال حاضر تعدادی پرونده شهرسازی توافق شده و بدون صدور پروانه در منطقه ۲۲ داریم که در شورای پنجم مصوبه‌ای در مورد آن‌ها داشتند و تعدادی از اعضای شورا هم عضو کمیته بررسی این موضوع بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه زمان آن کمیته گذشته اما این موضوع همچنان به نتیجه نرسیده است.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: معاونت شهرسازی شهرداری تهران طی یک لایحه امروز این موضوع را آورد و در صحن علنی بررسی شد. با توجه به اینکه این ۲۲۵ پرونده تقریباً به‌شکل انبوه‌سازی محاسبه می‌شود، برای اینکه هم حقوق عمومی شهرداری به‌طور ویژه پرداخته و استیفا شود و همچنین حقوق مالکانی که اکثراً تعاونی هستند، تضییع نشود، برای بررسی بیشتر و پیگیری‌های تخصصی بیشتر به کمیسیون معماری و شهرسازی برگشت خورد.

وی اظهار کرد: این قول را دادیم که تا یک هفته بررسی‌های لازم را انجام دهیم و با رعایت حقوق تمامی افراد دخیل در این پرونده‌ها به صحن علنی آوریم و تصمیم خوبی برای مردم آن منطقه بگیریم.

شربیانی با بیان اینکه تعداد بسیار زیادی از این موارد هنوز استارت کار عملیاتی و عمرانی را نزدند و در مرحله صدور پروانه هستند، گفت: توافقاتی قبلاً صورت گرفته که باید بررسی کنیم که مبنا را همان زمان قرار دهیم و یا به‌روز کنیم.

عضو شورای شهر تهران افزود: آنچه که ما در کمیسیون معماری و شهرسازی در بررسی این لایحه به آن توجه داشتیم این است که این لایحه خارج از طرح تفصیلی نباشد و این تطابق را دارد.

کد خبر 5418171

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری منطقه ۲۲ طرح تفصیلی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش دهه فجر علیرضا زاکانی یوسف نوری شهرداری منطقه 19 تهران سازمان تامین اجتماعی نیروی انتظامی غلامحسین محسنی اژه ای ترافیک ویروس کرونا تاکسیرانی سازمان بازرسی کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و بعد از اتمام بررسی جداول بودجه خطاب به نمایندگان، اظهار کرد: این امکان وجود دارد که در تنظیم جداول برای ایجاد تراز، جابه‌جایی‌هایی داشته باشیم، اما این به معنای تغییر ماهیت جداول نیست و ردیفی اضافه نمی‌شود.

وی بیان کرد کرد: بر این اساس، نمایندگان به هیات رئیسه کمیسیون تلفیق اجازه دهند تا این اقدام را در راستای ایجاد تراز و رفت و برگشت‌های شورای نگهبان انجام دهند که وکلای ملت با ۴۶ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در جلسه با این موضوع موافقت کردند.

کد خبر 6092932 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند