Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  شایسته شمی پور در تشریح برنامه امروز، یکشنبه ۱۷ بهمن ماه واحد‌های سیار واکسیناسیون کووید-١٩ در مناطق غرب اهواز گفت: واحد شماره یک، ۲ و ۳ از ساعت ۸ به ترتیب در بازارچه کیان، روستای سیدنبی واقع در الهایی و بلوار قدس، جنب سازمان امور قضایی مستقر شده اند.

او می گوید: فعالیت این واحد‌ها تا ساعت ۱۴ امروز ادامه دارد و  واکسن‌های سینوفارم و برکت در مرحله اول، دوم و سوم در واحد‌های سیار تزریق می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز  تزریق واکسن کرونا تاثیر خود را در کاهش آمار ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن نشان داده است.

این مقام مسئول از عموم شهروندان و افراد واجد شرایط خواست با مراجعه به مراکز بهداشت، پایگاه‌های تجمیعی و واحد‌های سیار نسبت به تزریق واکسن و تکمیل فرایند واکسیناسیون اقدام کنند.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز در مصاحبه ای گفت: میزان مراجعه به مراکز نمونه‌گیری منتخب در شهرستان اهواز، نسبت به ۳ هفته گذشته حدود ۱۰ برابر افزایش پیدا کرده است.

به گفته امرالله مردانی بیشترین آمار مراجعه کنندگان به مراکز نمونه گیری کسانی هستند که یا روند واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده و یا واکسن تزریق نکرده اند.

او  گفت: تعداد کمتری از مبتلایان به کرونا افرادی هستند که واکسن‌های خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون سیار واحد های سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در استان های واحد های سیار با کیفیت مطلوب مستقر می کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در گفتگو با رسانه ها درباره پخش برخی بازی های لیگ برتر با کیفیت نامطلوب گفت: من از پخش با کیفیت نامطلوب بازی ها عذر خواهی می کنم، دلیل این مسئله این است که در برخی از استان های کشور هنوز تجهیزات تصویر برداری با کیفیت فراتر موجود نیست.

وی افزود: برای رفع این مسئله حداقل در بازی های لیگ برتر از واحد های سیار فراتر یا همان HD استفاده خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • در استان های واحد های سیار با کیفیت مطلوب مستقر می کنیم