Web Analytics Made Easy - Statcounter


باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - داوود امان دادی،مدیر امور برق نواحی کرمان گفت: این پروژه‌ها مربوط به رفع حریم، اصلاح شبکه، تامین روشنایی ورودی روستاها، رفع افت ولتاژ، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و جابه جایی یک دستگاه ترانس است و برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در آیین افتتاح هم زمان این پروژه‌ها در روستای سالارآباد با تقدیر از بخشدار و امام جمعه شهداد گفت: اصلاح و تقویت شبکه توزیع و تامین روشنایی معابر ورودی روستا‌ها با توجه به توسعه منطقه گردشگری شهداد در اهداف برنامه‌ی استراتژیک پیش‌بینی شده و با تخصیص و تامین منابع انجام خواهد شد.

مدیر امور برق نواحی کرمان گفت: بالابردن ضریب اطمینان، کاهش خاموشی‌های ناخواسته و دسترسی آسان برای رفع معایب در زمان کوتاهتر و بهره‌برداری آسان‌تر از شبکه از اهداف اجرای این پروژه‌ها است.

امان دادی گفته، تامین برق روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش شهداد به اتمام رسیده است و تامین روشنایی ورودی هفت روستا در بخش شهداد با حجم شبکه به طول ۱۰۰۰ متر در روستا‌های شورآباد، سالارآباد، همت آباد، ولی آباد اجرا و به بهره‌برداری رسید و روشنایی ورودی چند روستای دیگر برنامه‌ریزی شده که درصورت تامین منابع اجرا خواهند شد.

در بخش شهداد تعداد هشت هزار و ۵۰۰ مشترک از نعمت برق برخوردار می‌باشند که از این تعداد شش هزار و ۵۳۰ مشترک با تعرفه‌ خانگی هستند.
انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع برق دهه فجر پروژه ها روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهینه‌سازی و نوسازی پست برق مالکریم در شهر مسجدسلیمان خبر داد.

علی اسدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پست برق ۱۳۲ به ۳۳ و ۱۱ کیلوولت مالکریم، برق مناطق مهمی از شهر مسجدسلیمان را تامین می‌کند که برای افزایش پایداری و رفع افت ولتاژ بهینه‌سازی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با احداث فونداسیون جدید، یک ترانس قدیمی این پست با ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپر تعویض و یک ترانس نو با قابلیت‌های جدید جایگزین آن شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه بیش از ۳۸۷ میلیارد ریال بوده است، عنوان کرد: ترانس قدیمی موجود در پست به صورت آفلود تپ‌چنجر (لغزانه ترانسفورماتور) بوده که برای افزایش و کاهش ولتاژ باید ترانس مذکور خاموش می‌شد ولی ترانس جایگزین با قابلیت آنلود تپ‌چنجر این امکان را به بهره‌بردار می‌دهد که بدون خاموشی، ولتاژ آن تنظیم شود.

اسدی با بیان اینکه پست برق فوق توزیع مالکریم در مجموع ۷۷ مگاولت آمپر ظرفیت دارد، بیان کرد: با بهینه‌سازی و نوسازی صورت گرفته در این پست، حوادث ناخواسته کاهش و تامین برق شهر مسجدسلیمان برای گذر از پیک تابستان جاری بهبود پیدا کرده است.

به گفته وی، با هدف آماده‌سازی شبکه پیش از این نیز چند پست برق فوق توزیع در شهرستان‌های شوشتر، ماهشهر و کرخه بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت پیدا کرده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟