Web Analytics Made Easy - Statcounter

صابر رحیمی امروز با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان چندین پروژه ورزشی در استان کرمانشاه افتتاح می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صابر رحیمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: صبح امروز معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به منظور دیدار با جامعه ورزشی استان و افتتاح سالن ورزشی چند منظوره در محله آقاجان وارد کرمانشاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: وی پس از ورود از دهکده المپیک کرمانشاه بازدید و با حضور ایشان عملیات اجرایی دو پروژه ورزشی شامل مانژ سوارکاری و سایت تنیس خاکی که توسط بخش خصوصی اجرایی خواهد شد، آغاز شد.

وی خاطر نشان کرد: در ادامه قرار است در نشست با روسای هیئت‌های ورزشی شرکت و در عصر امروز سالن ورزشی محله آقاجان که به نام شهید مدافع سلامت دکتر فقیهی نامگذاری شده است افتتاح شود.

رحیمی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب ۱۶۰۰ برنامه فرهنگی - ورزشی در بخش های مختلف در قالب ۵۲ هیات ورزشی و حدود ۱۰۰ سازمان مردم نهاد در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار خواهد شد که این برنامه‌ها از ابتدای بهمن ماه آغاز و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی صبح امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با حضور سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور آغاز به کار کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075701 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • اولین روز ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • افتتاح ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران