Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود خوردبین گفتگویی با مهدی یکتا خبرنگا خبرورزشی گرده است...

محمود خوردبین که به تازگی به عنوان مشاور مدیرعامل پرسپولیس معرفی شده است، درباره این سمت و رضا درویش صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، مصاحبه محمود خوردبین را می خوانید:

تبریک می‌گوییم و به عنوان اولین سؤال می‌خواهیم بپرسیم آخرین مدیرعامل پرسپولیس که با شما تماس تلفنی گرفته چه کسی بوده است؟

(بعد از کمی‌فکر کردن) فکر می‌کنم آقای طاهری بود که تماس گرفت!

بقیه چی؟

(می‌خندد) مدیران قبل از رضا درویش حتی زنگ نمی‌زدند احوال من را بپرسند و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بگذریم!

می‌شود نگذریم؟

چرا؟

به هر حال محمود خوردبین بیش از ۵۰ سال از عمر خودش را در باشگاه پرسپولیس سپری کرده است. شما می‌توانستید در اوایل دهه ۷۰ و با ظهور تیم متمول کشاورز درآن تیم پُست بگیرید اما به خاطر اسم پرسپولیس حاضر به جدایی نشدید و حالا...

من کاری نکردم. کارمند بانک کشاورزی بودم اما مسئولان آن تیم هم می‌دانستند محمود خوردبین پرسپولیسی است و ... خیلی دوست ندارم در این خصوص صحبت کنم. ما همگی مدیون پرسپولیس و هوادارانش هستیم. هر چه داریم از این تیم و طرفداران با معرفتش است. درواقع نه تنها منتی نداریم بلکه این پرسپولیس است که بر سر ما منت دارد.

این نشان دهنده تواضع شماست. به هر حال اتفاق جالبی افتاد و رضا درویش به شما حکم داد. کسی هم زنگ زد تبریک بگوید؟

بله، دوستان محبت خود را نشان دادند و علی پروین دوست خوبم هم تماس گرفت و تبریک گفت.

این روزها علی پروین خیلی کم درمحافل فوتبالی آفتابی می‌شود و در بازی سرخابی ها و تیم ۹۸ هم در رودرباستی دوستان ماند و رفت. از پرسپولیس هم حرفی نمی‌زند و حتی شایعه شده با رضا درویش هم رابطه سابق را ندارد. درست است؟

نه، علی پروین و رضا درویش دوستان قدیمی‌هستند و این رفاقت یک ساله یا دو ساله نیست و بیش از ۴۰ سال قدمت دارد. خیلی هم اتفاقا رابطه خوبی دارند و لطفا به این شایعات توجه نکنید!

منظورمان این بود که نمی‌خواهید پروین را بیشتر به پرسپولیس نزدیک کنید؟

چرا که نه! پرسپولیس تیم علی پروین است و مطمئن باشید هر کاری از دستش برآمده و می‌آید برای این تیم انجام می‌دهد. من و رضا درویش که از دیدن علی پروین انرژی و قوت قلب می‌گیریم.

اولین مشاوره ای که به رضا درویش به عنوان مشاور مدیرعامل پرسپولیس دادید چه بود؟

راستش برنامه هایش را پرسیدم و یکسری صحبت های خصوصی داشتیم. البته آرامش نیاز اصلی این تیم است و تا جایی که می‌شد حرف هایم را زدم. خوشحالم کسی مدیرعامل پرسپولیس شده که یک هوادار متعصب و قدیمی‌این تیم است. رضا درویش در دهه ۶۰ همیشه در سفرها و مسابقات کنار ما بود و تعصب پرسپولیس را می‌کشید و هنوز هم همان روحیه و حس هواداری قدیمی‌را دارد. امیدوارم به عنوان یک پرسپولیسی موفق باشد.

مهم ترین مشکل پرسپولیس همان طور که می‌دانید مالی است. آیا رضا درویش برای این معضل برنامه ای دارد؟

من همیشه گفتم و باز هم می‌گویم شما برای قضاوت یک مدیر یا حتی سرمربی باید زمان لازم را به او بدهید. رضا درویش تازه به باشگاه پرسپولیس آمده و به یک باره با انبوه مشکلات مواجه شده است. باید یکی یکی این مسائل را با حوصله حل کند.

ویژگی مثبت رضا درویش منهای پرسپولیسی بودن چیست؟

زیاد حرف نزدن به نظرم نقطه قوت اوست. مدیرعامل پرسپولیس باید درآرامش کارهایش را پیش ببرد و حرف هایی نزند که تیمش را بیشتر دچار مشکل کند. او این آرامش و دقت نظر را دارد و آرام آرام کارهایش را جلو می‌برد. ما هم باید اجازه بدهیم رضا درویش برنامه هایش را عملی کند و بعد او را قضاوت کنیم.

پیشکسوتان پرسپولیس اما واکنش های متفاوتی نسبت به انتخاب رضا درویش داشتند. برخی او را گزینه مناسبی خواندند و برخی دیگر انتقاد کردند اما تنها حرف مشترک آنها پرسپولیسی بودن مدیرعامل جدید باشگاه بود. خیلی های دیگر هم بودند که نه تنها پرسپولیسی بودند بلکه سابقه بازی در این تیم را داشتند اما همین امروز هم باشگاه تاوان اشتباهات مدیریتی آنها را پس می‌دهد. دراین رابطه صحبتی ندارید؟

درویش مدیری سالم و پاکدست است. تلاش می‌کنیم به او کمک کنیم و امیدوارم محمود خوردبین باری روی دوش پرسپولیس نباشد بلکه بتواند باری بردارد و کمکی کند. همه هدف من از قبول این پیشنهاد همین موضوع کمک به پرسپولیس بوده است.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس عزیزبک آمانوف برای عقد قرارداد با استقلال وارد تهران می شود عشق به فرهاد مجیدی در جشنواره فیلم فجر! واکنش های توییتری هواداران میلان به پیروزی در دربی دلامادونینا با شاهکار پیولی جزئیات همکاری بارسلونا و اسپاتیفای

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیرعامل پرسپولیس محمود خوردبین رضا درویش علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟

آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش بعد از تساوی بدون گل تیم های پرسپولیس و سپاهان در لیگی برتر فوتبال، تاکید کرد: باید از بازیکنان تیم خود و هواداران که یار دوازدهم ما هستند تشکر کنم. در این بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم اما نتوانستیم به خواسته‌های خود دست یابیم و در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

وی ادامه داد: روزی کشورهای عربی را برای تمارض به آسیب دیدگی و مصدویت‌های شبیه‌سازی شده مورد انتقاد قرار می‌دادیم اما بازیکنان سپاهان از دقیقه ۵ بازی بالغ بر ۲۰ بار بازی را متوقف کردند که این کار اخلاقی نیست.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: از آن سوی میدان کاپیتان ما هم دچار اشتباه شد و یک بازیکن باتجربه مثل عالیشاه نباید اخراج می‌شد. به هر حال قسمت نبود این بازی را ببریم و باید در هفته‌های آتی جبران کنیم.

درویش در واکنش به سئوال خبرنگاران در خصوص اینکه چرا هواداران سپاهان، بانوان هوادار در جایگاه پرسپولیس را مورد توهین قرار دادند، افزود: توهین در همه جای دنیا محکوم است اما باید پرسید چه قدرتی پشت سپاهان است که وقتی میهمان هستند اینگونه به تیم و هواداران میزبان توهین می‌کنند؟ ضمن اینکه اولین نارنجکی که پرتاب شد هم از سوی هواداران سپاهان بود.

وی در مورد مطالب مطرح شده در خصوص قرارداد پرسپولیس با اسمار و مشکلات مالی تیم، تاکید کرد: تمام حرف‌هایی که در فضای مجازی مطرح می‌شود از واقعیت به دور بوده و شایعه است. ما از او برنامه خواستیم و گفت به دلیل مشغله ذهنی بعد از بازی با سپاهان در این خصوص اقدام می‌کند. در همین ۵ هفته اخیر همه از ما در مورد قرارداد بازیکنان سئوال می‌پرسند اما چرا در این مورد با سایر باشگاه‌ها کاری ندارند؟

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس همیشه به این نام شناخته می‌شده و بازهم پرسپولیس خواهد بود، اولویت مالکان جدید این است که بدهی را پرداخت و شرایط خوبی برای تیم مهیا کنند. بانک شهر همیشه به ما کمک کرده و در آن زمان هم که مالک نبودند کنار نام پرسپولیس و باشگاه حضوری همیشگی داشتند، الان که مالک هستند شرایط بدون شک بهتر خواهد شد.

درویش در مورد قرارداد یحیی‌ گل‌محمدی سرمربی پیشین این تیم و پرداخت نشدن مطالباتش، گفت: قرارداد یحیی مشکلی ندارد اما عده‌ای دلال فضا را آلوده می‌کنند. قسط قبلی آماده بود اما با توجه به اینکه برای مجوز حرفه‌ای باید بدهی‌هایی را می‌دادیم از او رخصت گرفتیم و مشکلی نیست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • طعنه درویش به سپاهان و عالیشاه و نام جدید باشگاه
  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می داد
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت