Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار همدان با بیان اینکه  پلیس در سال‌های اخیر تحول‌های بنیادین و پیشرفت‌های داشته است گفت: پلیس با مخلان نظم و آرامش اجتماعی برخورد قاطع داشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزای تسنیم همدان،  علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان صبح امروز در دیدار با سردار سلمان امیری فرماندهی نیروی انتظامی، معاونین و پلیس‌های تخصصی انتظامی استان، ضمن عرض تبریک تسلیت به‌خاطر شهادت یکی از نیروهای خدوم انتظامی کشور، شهید خدمت سرهنگ رنجبر، گفت: پلیس ما مقتدر و در عین اقتدار منطقی و رئوف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی  با بیان اینکه  پلیس در سال‌های اخیر تحول‌های بنیادین و پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است گفت: امنیت ما در بین کشور‌های دنیا مثال‌زدنی است و این امر، حاصل تلاش همه ارکان امنیتی و انتظامی کشور است و باید توجه داشت مهربانی پلیس باید شامل حال عموم مردم باشد و، وجه مقتدارنه در برابر مخلان نظم و آرامش اجتماعی به بهترین و جدی‌ترین روش انجام گیرد‌.   

استاندار همدان  اضافه کرد: در این مسیر خون شهدا گواهی غیر‌قابل انکار، تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی است و نیروی پلیس در استان همدان ترکیبی از نیروهای ولایی، وظیفه‌شناس و لایق است که  در شرایط کنونی، می‌طلبد که پلیس نیروهای انتظامی، نگاه تخصصی و علمی به مقوله امنیت را داشته و در راستای تقویت آن اقدام کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس: به‌قید فوریت برای تقویت ‌لجستیکی ‌پلیس وارد عمل خواهیم شد‌واکنش پلیس فتا به انتشار فیلم فجیع از صحنه یک قتل در اهواز

مقام ارشد اجرایی استان با اشاره به اینکه  همه ارکان پلیس در استان، در مواقع لازم نقش‌آفرینی درست و کامل را داشته‌اند گفت: پلیس باید در حوزه امنیت نرم و پیشگیرانه اجتماعی عالمانه و هدفمند ورود کند و  باید، با توجه به دگرگونی‌هایی که در شکل و ماهیت جرائم پدید آمده است، مطابقت‌های لازم را خصوصا در حوزه پلیس فتا و اقتصادی پیدا کند. 

وی با بیان اینکه  نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، محور وحدت در بین ارکان نظام در استان‌اند تصریح کرد:نمایندگان مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی از سرآمدان و موثرینِ کشوری محسوب می‌شوند وشورای تامین استان، درعین وحدت و همدلی، دارای ترکیبی از افراد زبده، فرهیخته، متعهد، نخبه و کاردان است. 

استاندار همدان افزود: امنیت پایدار یکی از دستآوردهای جدی و مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و جبران عقب‌ماندگی تاریخی، طی دهه‌های پس از انقلاب نشان از عزم جدی ملت ایران برای فتح قله‌های افتخار و اقتدار استو  دشمنان در این بین، بیکار ننشسته و همیشه سعی در تخطئه و تخریب نیروهای کردند که وظیفه و نقش خود را در چارچوب نظام جمهوری اسلامی به درستی انجام دادند. 

 قاسمی فرزاد گفت: در حوزه سیاست‌خارجی با پایمردی و ایستادگی نمایندگان جمهوری اسلامی در مذاکرات که مبتنی بر ایستادگی و اقتدار ملت ایران است، نتیجه ظفرمندانه خواهد بود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای فراجا از اجرای طرح برخورد با جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار وحید مجید درباره جزئیات اجرای این طرح گفت: با اجرای طرح عملیاتی پیش دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ؛ گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی ۳۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد ۱۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود شد و مابقی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد؛ کماکان بیش‌ترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از پلیس فتا برای پاکسازی و امن سازی فضای سایبر از محتواهای نامناسب و مغایر با شعائر دینی و هنجارهای عام جامعه و خانواده، گفت: بخش اعظم گزارشات این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

مجید تصریح کرد: اجرای طرح های عملیاتی و پیش دستانه در خصوص اینگونه جرائم که .باعث نگرانی خانواده های ولایت مدار ایرانی  شده قطعا در اولویت پلیس فتا است.

 رئیس پلیس فتای فراجا از هموطنان خواست که همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • جزئیات اجرای طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم