Web Analytics Made Easy - Statcounter

این ماه سنت‌های مخصوص به خود را دارد و با توجه به اینکه در این ماه مراسمات مختلفی برگزار می‌گردد، بنر و پوسترهای زیادی برای این ماه سفارش داده می‌شود. خیلی از شرکت‌ها و موسسه‌های تبلیغاتی به دلیل بالا بودن حجم سفارش‌ها در این زمان‌ها از قالب‌های لایه باز آماده استفاده می‌کنند تا بتوانند در کوتاه‌ترین زمان پاسخگوی سفارشات با حجم بالا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله سعی داریم به نکات مهم طراحی طرح‌های لایه باز بنر و پوستر ماه رمضان بپردازیم؛ پس با ما در خواندن این مقاله همراه باشید.


طرح دات آی آر مرجع دانلود طرح های رمضان

 

 

مهم‌ترین ویژگی‌ها و پارامترهای بنر و پوستر ماه رمضان

بنر و پوستر ماه مبارک رمضان به صورت بیلبورد، استند، پلاکارد ورود، پشت منبر و جایگاه در سطح شهر و مراسمات مهم استفاده می‌شوند و در اطلاع رسانی و ایجاد فضای معنوی تاثیر گذار هستند و باید در هنگام طراحی به نکات مهمی توجه شود که این نکات به شرح زیر می‌باشد:

پیام شما در بنر و پوستر؛

پیامی که می‌خواهید در پوستر و طرح بنر ماه رمضان به مخاطب خود انتقال دهید، پیام شما باید کامل و جامع باشد.

استفاده بنر و پوستر؛

بنر و پوستر را می‌خواهید در کدام سازمان، ارگان و.. استفاده کنید.

استفاده صحیح از عناصر طراحی؛

از عناصر طراحی به صورت صحیحی استفاده کنید؛ متن و تصاویر باید در کنارهم تاثیرگذاری بیشتری برای مخاطب داشته باشند.

انتخاب طیف رنگی مناسب با ماه رمضان

یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام طراحی، انتخاب رنگ‌بندی مناسب است. از رنگ‌های انتخابی شما در لایه‌های مختلف با هم همخوانی نداشته باشد، نتیجه نهایی شما شکل صحیح و جذابی نخواهد داشت. همچنین رنگ‌های انتخابی شما در کیفیت نهایی چاپ شما تاثیرگذار است.

باتوجه به موضوع باید قالب بنر یا پوستر را انتخاب نمایید؛

این روزها طراحان از قالب‌های لایه باز آماده برای طراحی خود استفاده می‌کنند و قالب انتخابی شما باید مرتبط با موضوع مناسبت انتخاب شود.

فونت و سایز فونت پوستر و بنر ماه رمضان

شما باید باتوجه به اندازه بنر یا پوستر خود، باید از طرح‌های نوشتاری برای طراحی استفاده کنید. همچنین متن شما باید به گونه‌ای در کنار هم قرار بگیرند، که به درستی مفاهیم را به بیننده منتقل نماید.

طرح لایه باز چیست؟

طرح‌‌های لایه باز با فرمت PSD که فرمت‌ رایج نرم افزار گرافیکی قدرتمند فتوشاپ می‌باشد، برای تمامی گرافیست‌ها کاملا شناخته شده و برای هرکسی که می‌خواهد با این نرم افزار کار کند ضروری است. طرح ‌های لایه باز امکانات زیادی را در اختیار ما قرار می‌دهند که می‌توان به امکان اصلاح تمامی عناصر موجود مانند متن، عکس، افکت و ... اشاره نمود. تمامی این ویژگی‌ها به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی کارهای گرافیکی حرفه‌ای خود را ویرایش یا کارهای جدید ایجاد نمایید.

مزایای استفاده از طرح لایه باز چیست؟

مهم‌ترین مزایای استفاده از طرح لایه باز به شرح زیر می‌باشد:

پروژه و سفارش طراحی شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.
شما می‌توانید به صورت مکرر از یک طرح استفاده کنید و با خلاقیت خود در آن تغییرات ایجاد نمایید.
به شما در یادگیری فتوشاپ و نرم افزارهای گرافیکی کمک می‌کند.

چگونه می‌توانیم بهترین طرح لایه باز را انتخاب نماییم؟
شما برای اینکه بتوانید بهترین طرح لایه باز را انتخاب یا خریداری نمایید، باید به نکات زیر توجه نمایید:

شما باید هدف خود را از انتخاب طرح لایه باز مشخص کنید؛ شما باید بدانید چه المان‌هایی را می‌خواهید در طرح نهایی خود اضافه کنید و براساس آن طرح و قالب خود را انتخاب و خریداری نمایید.

انتخاب طرح لایه باز باتوجه به هزینه تعیین شده، یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب و خرید طرح لایه باز، در نظر داشتن درآمد از کار می‌‌باشد. اگر میزان هزینه شما از درآمد شما کمتر باشد، انتخاب شما برای خرید طرح منطقی نیست و باید طرح انتخاب باتوجه به بودجه خریداری و انتخاب شود.

انتخاب طرح لایه باز باتوجه به سلیقه کارفرما؛ طرح شما باید مطابق با سلیقه و انتخاب کارفرمای شما طراحی شود پس باید در طول طراحی خود به سلیقه و انتظارات او توجه نمایید.

طرح لایه باز بنر و پوستر ماه مبارک رمضان

همانطور که گفتیم با شروع ماه مبارک رمضان مراسمات مختلفی توسط ارگان‌ها، ادارات، سازمان‌ها و... برگزار می‌شود که باید به طور صحیح و گسترده اطلاع رسانی شود. یکی از بهترین روش‌ها استفاده از بنر، تراکت، پوستر و بروشور و... است. هر کدام از این طراحی‌ها نیاز به رعایت اصول و جزئیات طراحی دارد که می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد. به همین علت طراحان حرفه‌ای برای صرفه جویی در زمان و انجام سفارش در تعداد و حجم بالا از بنر های آماده و لایه باز استفاده می‌کنند. این طرح‌ های لایه باز در شناخت نوع و ترتیب طراحی به شما کمک می‌کنند  تا به راحتی و روی اصول، طراحی خود را انجام دهید. همچنین طراح‌های لایه باز نوعی آموزش برای افراد مبتدی نیز است و به راحتی می‌توانند یک بنر یا پوستر را طراحی کنند.

نمونه طرح های لایه باز  بنر و پوستر ماه رمضان

آیا استفاده از طرح لایه باز بنر و پوستر ماه رمضان مفید است؟

همانطور که می‌دانیم طراحی‌ بنر و پوستر های مناسبتی مثل طراحی بنر و پوستر ماه رمضان، زمان‌بر است و نیاز به تجربه زیادی دارد به همین دلیل استفاده از طرح لایه باز می‌تواند به شما کمک کند تا در کوتاه‌ترین زمان یک بنر خاص و جذاب را طراحی نمایید. شما استفاده از این طرح ها مزایای بسیاری برای شما دارد و پیشنهاد می‌کنیم حتما در طراحی خود از آن‌ها استفاده نمایید.

سخن آخر

شرکت‌های بزرگ و کوچک زیادی طرح های لایه باز را معرفی کرده‌اند. این طرح‌ها، ویژگی‌های زیادی دارند و به شما کمک می‌‌کنند تا در وقت و زمان خود صرفه جویی نمایید. همچنین می‌توانند کمک کنند تا بتوانید از تجربه و حرفه دیگران نیز بهره‌مند شوید تا شما نیز بتوانید مانند طراحان حرفه‌ای حرف برای گفتن داشته باشید. سایت‌های زیادی هستند که یه این طرح‌های لایه باز را به صورت رایگان و هم به صورت پولی در اختیار شما قرار می‌دهند و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. طرح دات آی آر یکی از بهترین سایت‌های طراحی انواع بنر و پوستر ماه رمضان با بهترین کیفیت است. از جدیدترین طرح‌های لایه باز بنر و پوستر ماه رمضان می‌توان به طرح دعای ماه رمضان اشاره کرد که شما می‌توانید برای دانلود یا خرید اقدام نمایید. امیدواریم اطلاعات مفیدی را در این مقاله در اختیار شما قرار داده باشیم.

نمونه طرح دعای ماه رمضان

خرید طرح‌ لایه باز بنر و پوستر ماه رمضان از سایت طرح دات آی آر چه مزایایی دارد؟

از مزایای طرح های بنر و پوستر ماه رمضان در طرح دات آی آر (tarh.ir) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تنوع و کیفیت بالای طرح‌های بنر
تنوع در ابعاد و سایزهای مختلف طرح بنر
خلاقیت و نوآوری طرح‌ها
تطابق با استانداردهای چاپ
به روز رسانی پیوسته طرح‌های سایت
قیمت مناسب و مقرون به صرفه

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز طرح های لایه باز استفاده کنید لایه باز طراحی خود مهم ترین طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مرگ جوجه‌ پنگوئن‌های امپراتور در پی ذوب بی‌سابقه یخ در قطب جنوب

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

پژوهشگران مرکز بریتانیایی نظارت بر قطب جنوب گفتند تحت تأثیر کاهش بی‌سابقه وسعت لایه‌های یخبندان دریا‌های جنوبگان در سال ۲۰۲۳، تولید مثل پنگوئن‌های امپراتور ساکن این مناطق به میزان حدود یک پنجم کاهش یافته است.

به گزارش فرارو، پنگوئن‌های امپراتور، پرجمعیت‌ترین گونه از این پرندگان و یکی از دو گونه پنگوئن ساکن جنوبگان هستند و برای تخم‌گذاری و پرورش جوجه‌های خود به لایه‌های یخبندان پیوسته به ساحل نیاز دارند.

پیتر فرتول، از پژوهشگران مرکز بریتانیایی نظارت بر قطب جنوب که با استفاده از ماهواره حیات وحش در این مناطق را بررسی می‌کند گفت: ورود زودهنگام جوجه‌های نورس به آب دریا باعث مرگ آن‌ها به دلیل یخ زدن یا غرق شدن شده است.

این کارشناس خاطرنشان کرد که احتمالاً چندین دسته بزرگ از پنگوئن‌های امپراتور که در سال ۲۰۲۲ تحت تأثیر قرار گرفته بودند محل تخم‌گذاری و پرورش جوجه‌های خود را تغییر داده‌اند. برخی از آن‌ها به مناطق جنوبی‌تر مهاجرت کرده که لایه‌های یخبندان بهتری دارند

روز ۲۵ آوریل، ششم اردیبهشت، روز جهانی پنگوئن است. این روز به ابتکار ایستگاه پژوهشی آمریکایی مک مودرو در جزیره راس، واقع در نزدیکی جنوبگان، نام‌گذاری شده است. مناسبت آن شروع دوره مهاجرت پنگوئن‌های آدلی به سمت قطب جنوب در همین روز است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مرگ جوجه‌ پنگوئن‌های امپراتور در پی ذوب بی‌سابقه یخ در قطب جنوب
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • پوستر/ آزادی؛ نام بُتی در غرب!
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • مست عشق و حواشی یک پوستر