Web Analytics Made Easy - Statcounter

گره استان‌ها- رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: در حال حاضر ۱۸ گروه جهادی اعم از طلاب، روحانیون و جهادگران بسیجی در استان در دوران شیوع کرونا کار تغسیل و تدفین اموات کرونایی را بر عهده داشته و این روند همچنان ادامه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین جلوه‌های جهادگران عرصه دفاع از سلامت مردم در مقابل ویروس منحوس کرونا، حماسه سازی طلاب جهادی در این عرصه است اظهار داشت: بعد از شیوع بیماری منحوس کرونا علی‌رغم محدودیت‌های فراوانی که به وجود آمد ولی نیروهای انقلابی مخصوصاً طلاب جهادی همچون کسانی که بر معبر مین قدم می‌گذارند وارد میدان شدند و برگ زرینی در کارنامه نیروهای جهادی رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر 18 گروه جهادی شامل 10 گروه جهادی برادران و 8 گروه جهادی خواهران از طلاب، روحانیون و جهادگران بسیجی در استان در دوران شیوع کرونا کار تغسیل و تدفین اموات کرونایی را بر عهده داشته و این روند همچنان ادامه دارد افزود: نیروهای جهادی که در موضوع آرامستان ها و تغسیل و تدفین اموات کرونایی با توجه به فرمان رهبری حکیم پای کار آمدند، ارتش گمنام جامعه بودند که به وقت نیاز خود را نشان داده و وارد میدان شدند.

کاشفی افزود: وقتی یک کشور از بنیه معنوی، مذهبی و باور و اعتقاد برخوردار باشد، ملت خود را از حوادث حفظ می‌کند و کرونا نشان داد رفتار ملت ایران علی‌رغم تنگناهای معیشتی قابل مقایسه با سایر کشورها نبوده و این همگرایی و همدلی جوانان گروه‌های جهادی با مردم آسیب دیده از کرونا تجلی همدلی مؤمنانه بود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با بیان اینکه سپاه، بسیج و تمام گروه‌های جهادی در زمینه مقابله با کرونا با همه ظرفیت پای کار مردم هستند، اظهار داشت: سپاه و بسیج از مردم با مردم و برای مردم بوده و در این زمینه از همه ظرفیت و توان برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده خواهیم کرد.

مستندی که تغسیل و تدفین اموات کرونایی در روزهای ابتدایی شیوع بیماری را نشان می‌دهد + تیزراز سردخانه تنگ تا روضه حضرت رقیه(س)؛ ترس‌ها و درس‌های یک گروه جهادی از شستن اموات کروناییخاطرات طلاب جهادی از تغسیل اموات کرونایی/ امام جمعه‌‌‌ای که کتاب‌های خوب معرفی می‌کند

وی افزود: منطق تشکیل بسیج تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها بوده و کرونا آینه تمام نمای خدمت جهادگران با تفکر جهادی در دوران نیاز است.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تغسیل و تدفین اموات کرونایی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با وقوع سیل در برخی از نقاط مختلف شهرستان کاشان گروه‌های امدادی و خدماتی برای رفع آثار ناشی از سیل، تخلیه آب و بازگشایی مسیرها به حالت آماده‌باش درآمدند و نیروها تمام توان خود را به کار گرفتند.

یکی از گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان کاشانی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای مسیرها و آزادسازی محورها اقدامات موثری را انجام دادند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی دیروز و امروز انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

حمیدرضا محمدی فشارکی ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • تغسیل اموات کنار آب‌انبار شیخ در طرشت