Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اخراج اوله گونار سولسشر، کماکان وضعیت نیمکت منچستریونایتد مشخص نیست!

به گزارش طرفداری، تیم فوتبال منچستریونایتد دو ماه پیش، پس از شکست های بسیار و سنگین، تصمیم گرفت تا اوله گونار سولسشر را اخراج کند و مایکل کریک را جانشین وی کرد. او بعد از پیروزی برابر ویارئال (و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) و آرسنال و تساوی برابر چلسی (صدرنشین وقت لیگ انگلیس 2021/22)، استعفا داد و منچستریونایتد رسما از تئوریسین مقتدر و آلمانی؛ یعنی رالف رانگنیک رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تا به الان در یازده مسابقه، طعم 7 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست را چشیده است. هدف اصلی منچستریونایتد در این فصل کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده است. مسیر سختی که از 4 سهمیه ممکن، به نوعی منچسترسیتی و لیورپول، دو سهمیه را ازان خود کرده اند و چلسی هم دست بالاتر را در رتبه سوم دارد و آرسنال و تاتنهام و منچستریونایتد نیز به شدت برای یک رتبه (رتبه چهارم) تلاش می کنند اما قطعا با بازیکنانی که منچستریونایتد در ترکیب خود می بیند، هدف بالاتر از سهمیه را مدیران این تیم برای فصل بعد می بینند و از همین الان نگاهی به استخدام یک مربی منطبق با بازیکنان حال حاضر یونایتد هستند تا به مسیر درستی در نتیجه گیری برسند. به همین بهانه نگاهی داریم به احتمالات نیمکت فصل آینده شیاطین سرخ:

 

علت عدم نتیجه گیری منچستریونایتد در چیست؟ اصلی ترین علت عدم نتیجه گیری؛ اد وودوارد و برادران گلیزر

همانطور که پیش تر در این پست گفته شده است، مدیران منچستریونایتد نگاهی به سوی آینده ندارند و به طور کلی الگویی ندارند که طبق آن جلو بروند و همانند کشتی هستند که به طور آزاد مسیر خود را می رود و مسافران (هواداران منچستریونایتد) وقتی اعتراض می کنند، آن ها مسیر کشتی را تغییر می دهند و به پروژه خود ایمان ندارند. دیگر موضوعی که وجود دارد، مربی هایی است که تا به الان به این تیم آورده اند که به هیچ وجه تاکتیک های آن ها با مربی قبلی همخوانی ندارد. همانند زمینی که بذر می پاشند و پس از مدتی که نتیجه ندهد آن را شخم می زنند و بذر دیگری را می پاشند! در ابتدا آن ها دیوید مویسی را به منچستریونایتد آوردند که به شدت علاقه به کارهای دفاعی و ارسال از جناحین داشت و سپس پس از اخراج وی، آن ها لوئیس فن خال هلندی را با سبک مالکانه و ارسال پاس های طولی به تیم آوردند و بعد از آن دوباره مربی با سبک دفاعی یعنی ژوزه مورینیو به منچستریونایتد آمد. در پایان نیز اوله گونار سولسشر پس از عملکرد خوب در زمان سرمربی موقت، قراردادش تمدید شد و مربی دائمی تیم شد. این نشان می دهد که منچستریونایتد نگاهی به بازیکنانی که در اختیار دارد ندارد و سپس بر اساس رسانه ها و معروفیت افراد و محبوبیت بین هواداران تصمیم می گیرند!

 

وظیفه رالف رانگنیک در صورت عدم تمدید قرارداد به عنوان سرمربی چیست؟ رالف رانگنیک در کنار درن فلچر

طبق اعلام نشریات معتبر قرار است او پس از اتمام قرارداش به عنوان سرمربی موقت به عنوان مشاور ورزشی در باشگاه منچستریونایتد فعالیت کند. او به نوعی کسی است که قرار است باشگاه حول محور او بچرخد و بنابراین مدیریت براساس تصمیم های او عمل خواهد کرد. نکته دیگر عدم حضور اد وودوارد در منچستریونایتد است. او به شدت در بخش ورزشی باشگاه دخالت می کرد ولی از لحاظ اقتصادی یکی از قدرت های دنیای فوتبال به حساب می آمد. بهترین خرید پسافرگوسن باشگاه منچستریونایتد، برونو فرناندز است که دو شب پیش از رسمی شدن خبر توافق منچستریونایتد با باشگاه سابق وی، یعنی اسپورتینگ لیسبون، هواداران منچستریونایتد با آتش به سمت خانه وی هجوم بردند که نشان می دهد او در امور ورزشی چندان موفق نبود و تصمیمات به جایی نمی گرفت. ریچارد آرنولد جانشین او که از اول ماه فوریه 2022 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است، در قرارداد خود ثبت کرده است که به هیچ وجه در امور ورزشی باشگاه دخالت نخواهد کرد و تصمیم گیرنده فعالیت های ورزشی به ترتیب رالف رانگنیک، جان مورتاف (مدیر ورزشی) و درن فلچر می باشند. تغییر سیستم مدیریتی باشگاه منچستریونایتد باعث شده است آن ها چند قدم بزرگ را در راه موفقیت بردارند!

همچنین اعلام شده است که او وظیفه تمام و کمال در دفاع از سرمربی را به عهده دارد و می خواهد واکنش هایی را به رسانه ها نشان دهد که کمتر تاثیری بر روی عملکرد منچستریونایتد بگذارند و این می تواند یکی دیگر از گام هایی باشد که کم در طی سال های اخیر مانع عملکرد خوب شیاطین سرخ نشده است!

 

اصلی ترین گزینه های منچستریونایتد چه افرادی هستند و هر کدام از چه شانسی برخوردار هستند؟ اریک تن هاخ، رالف رانگنیک و مائوریتسیو پوچتینو بر سر نیمکت یونایتد رقابت می کنند

از همان ابتدا زمزمه هایی حول محور اریک تن هاخ، سرمربی هلندی آژاکس وجود داشته و کماکان هم این زمزمه ها وجود دارد و در کنار او سرمربی هایی مانند روبن آموریم (سرمربی پرتغالی و موفق اسپورتینگ لیسبون) و جولین لوپتگی نیز مطرح شد اما با توجه به دفاعی بودن سبک آن ها و حضور ستارگان متعددی در خط حمله یونایتد، این شایعات رد شد و تنها سه گزینه در تابستان روی میز مدیران منچستریونایتد حاضر است. تمدید با رالف رانگنیک گزینه یک است که تا او بیشتر با جو باشگاه آشنا شود. گزینه دوم اریک تن هاخ است و گزینه سوم هم مائوریتسیو پوچتینو است. هر چند نشریه MEN روز گذشته ادعا کرد که پوچتینو تنها "گزینه مورد علاقه اد وودوارد" بوده است و حالا مدیریت جدید یونایتد به او اعتقادی ندارند! این وظیفه به رالف رانگنیک داده شده است تا او بیشتر به اصطلاح به عنوان "موش آزمایشگاهی" به منچستریونایتد این فصل نگاه کند و تاکتیک ها و چینش های مختلفی را انتخاب کند تا سرانجام در انتهای فصل بهترین تاکتیک و چینش را مدنظر قرار دهد و سپس بر اساس آن یک مربی موفق در آن حوزه را به منچستریونایتد بیاورد! نکته ای که می تواند آغاز یک پروژه جذاب و همراه با موفقیت برای شیاطین سرخ باشد.

دیگر بحثی که وجود دارد احتمالاتی ست که به هر سرمربی داده شده است. در ابتدا مدیران منچستریونایتد به نوعی اعلام کردند که در صورت رضایت از رالف رانگنیک بعید نیست که وی یک فصل دیگر روی نیمکت قرمزهای اولدترافورد بنشیند و خود او نیز بعد از جلسه ای این مسئله را رد نکرده است. اریک تن هاخ اما گزینه به شدت مورد علاقه رالف رانگنیک است و اعلام شده است که در پایان فصل اغلب تمرکز مدیریت و رالف رانگنیک بر روی جذب اریک تن هاخ است. به نوعی "حضور رالف رانگنیک به مدت یک سال دیگر، می تواند گزینه آلترناتیو در صورت عدم پیوستن تن هاخ به منچستریونایتد باشد". در نهایت نیز به دلیل سبک واکنش گرا و دفاعی مائوریتسیو پوچتینو گزینه آخر از بین سه گزینه نهایی است و چند روز گذشته نیز جلساتی با حضور رالف رانگنیک و ریچارد آرنولد برگزار شده است و گویا نمایندگان آژاکس برگزار کرده اند تا از همین الان بتوانند نظر اریک تن هاخ را جلب کنند تا استارت هیجان انگیزی را در تابستان 2022 داشته باشند.

 

نگاهی مختصر و مفید به سبک بازی سه مربی نهایی و مدنظر شیاطین سرخ رالف رانگنیک:

بخش تهاجمی:

او همانند دیگر آلمانی ها علاقه زیادی به ارسال از جناحین دارد و بیشتر فول بک هایی با قدرت سانتر و شوتزنی را می پسندد و به همین دلیل لوک شاو و آرون ون-بیساکا، پس از اخراج اوله گونار سولسشر، نیمکت نشین الکس تلس و دیوگو دالو شده اند. به نوعی ترکیب ابتدایی تیم در ابتدا 3-3-4 به نظر می رسد اما در اصل در هنگام حمله، هافبک دفاعی به عقب می آید و سپس دو فولبک به جلو می روند و در هنگام 3-4-3 را در تیم انتخاب می کند. همانند صحنه زیر:

نمانیا ماتیچ به عقب می آید و در کنار فیل جونز و رافائل واران قرار می گیرد و سپس الکس تلس و دیوگو دالو در کنار دو هافبک مرکزی قرار میگرند و بدین ترتیب ترکیب به 3-4-3 سوئیچ می کند.

قرار گرفتن نمانیا ماتیچ در کنار مدافعان و بالاتر رفتن فولبک های سمت راست و چپ

هیت مپ مدافعان شیاطین سرخ نیز نشان می دهد که این تیم به شدت بالا و تهاجمی بازی می کند! آن ها در هنگامی که مدافعان حریف توپ را از مهاجمین یونایتد پس میگیرند در میانه زمین خودی قرار دارند و به معدود دفعاتی رسیده است که مدافعان در هنگام آغاز ضدحمله حریف، در محوطه خودی حضور داشته باشند.

هیت مپ مدافعان شیاطین سرخ در هنگام آغاز ضدحمله مهاجمان حریف

بخش دفاعی:

او به شدت به پرسینگ از بالا معتقد هست و می خواهد هر طور که شده مدافعان حریف را در اولین نقطه ای که صاحبه توپ می شوند تحت فشار قرار دهد. او قبلا در مصاحبه هایش اعلام کرده بود که بهترین نقطه برای گرفتن توپ در زمین حریف، تحت فشار قرار دادن فولبک های حریف هستند. چرا که آن ها مجبور می شوند توپ را در هنگام پرسینگ حریف به مدافع وسط برگرداند و او نیز به دروازبان و دروازبان هم دو انتخاب را دارد، پاس به دیگر فولبکی که صاحب توپ نبود یا دور کردن توپ و در این هنگام اغلب تعلل به وجود می آید و با دوندگی می توان به سرعت توپ را پس گرفت. همانند صحنه زیر:

توپ در اختیار ناتانیل کلاین فولبک راست کریستال پالاس وجود دارد. او توپ را به مدافع وسط خود می سپارد و او نیز به ویسنته گوایتا، سنگربان اسپانیایی کریستال پالاس و در هنگامی که او میخواهد فضا را به سمت چپ ببرد تا میچل را صاحب توپ کند، اسکات مک تومینای به خوبی و هوشیاری می دود و توپ را پس می گیرد و به هم تیمی هایش می سپارد.

تصویر1: تحت فشار قرار گرفتن ناتانیل کلاین(فولبک سمت راست) تصویر2: انتقال توپ به عقب و دفاع وسط و سپس دروازبان تصویر3: تصمیم دروازبان برای انتقال توپ به فضای سمت چپ تصویر4: گرفتن توپ توسط اسکات مک تومینای و سپردن آن به عناصر هجومی تیم

البته باید این نکته را متذکر شد که این تاکتیک نیاز به پیش فصل دارد تا بدنسازی مربوط به تاکتیک مدنظر انجام شود! چرا که هر بازی که شاگردان رانگنیک در این فصل پرسینگ شدیدی را از ابتدای بازی به کار گرفته اند، از دقیقه 30 به بعد به شدت پویایی خود را از دست می دهند!

اریک تن هاخ

بخش تهاجمی:

او همانند چینش منچستریونایتد علاقه زیادی به ترکیب 3-3-4 دارد. او به شدت از بالا پرس را انجام می دهد و به شدت فوتبال مالکانه و البته تهاجمی را می پسندد. تن هاخ در مقایسه با رانگنیک فرقی که در بخش تهاجمی دارد، علاقه به شوت های پشت محوطه جریمه و پاس های در عمق است و در صورت نتیجه نگرفتن روی به سانتر از کناره ها می آورد. به عنوان مثال دونی فن دبیک، ستاره مغضوب منچستریونایتد که حالا به اورتون قرض داده شده است، در آژاکس تن هاخ وظیفه فضاسازی تیم را داشت. یعنی هافبک تهاجمی و نفوذی تیم بود و با حضور در محوطه جریمه یا چند بازیکن رو مشغول به هم می کرد و فضا را برای دیگر ستارگانی همانند حکیم زیاش و ... باز می کرد یا خودش با دروازبان تک به تک می شد و دروازه را باز می کرد. به عنوان مثال گلزنی به تاتنهام و یوونتوس در لیگ قهرمانان نمونه ای از حرکات فن دبیک و تاکتیک فوق العاده تن هاخ است. در این دو صحنه شما می توانید ببینید با اینکه تجمع بسیار زیادی در محوطه جریمه حریف وجود دارد ولی آژاکس تن هاخ به زیبایی راهی را برای تک به تک کردن یاران خود با دروازبان پیدا می کنند.

   

 

بخش دفاعی:

او نیز همانند رالف رانگنیک به پرسینگ اعتقاد دارد اما تفاوتی که با پرسینگ آلمانی وی وجود دارد، این است که او بیشتر خط هافبک حریف را تحت فشار قرار می دهد و در دفاع همانند تیم حال حاضر رالف رانگنیک 1-3-2-4 بازی می کند. به عنوان مثال در تصویر زیر که در دیدار یک چهارم نهایی برابر یوونتوس در فصل 2018/19 است، اریک تن هاخ بازیکنان خود را مجبور می کند که بیشتر سیستم خط هافبک او را درگیر کند و تحت تاثیر قرار دهد تا هم بتواند بازیکن حریف که صاحب توپ است را سردرگم کند و هم بتواند با استفاده از عناصر دونده خوب و دفاعی، مانع ایجاد خطر روی دروازه خودی شود.
 

تحت فشار قرار گرفتن بازیکنان یوونتوس توسط بازیکنان متعدد تیم اریک تن هاخ

به طور کلی او به شدت با تاکتیک های رالف رانگنیک که وی تا به اینجا به خوبی با آن نتیجه می گیرد مطابقت دارد و به همین منظور گزینه اصلی شیاطین سرخ است.

 

مائوریتسیو پوچتینو

بخش تهاجمی:

او به شدت علاقه به ضدحملات با استفاده از بازیساز های خوب و عناصر سرعتی و تهاجمی دارد. به نوعی او علاقمند به بازیهای واکنش گرا است! او در هنگام حمله ترکیبی با چینش 1-3-2-4 را وارد زمین می کند و بیشتر به روی بازیسازی شماره 10 تیمش حساب باز می کند و سه مهاجم اصلی خود را که از سرعت بالایی برخوردار هستند، هدف اصلی پاس های بازیکن شماره 10 تیم می کند. او به شدت علاقه به بازیسازی از میانه میدان و از زمین خودی دارد و بیشتر پاس های در عمق هدف اصلی او برای گلزنی می باشد. به عنوان مثال در تصویر زیر، امباپه که وینگر چپ در این مسابقه بوده است با یه حرکت از سمت چپ به محوطه جریمه، هررای صاحب توپ را مطلع می سازد و وراتی نیز یک خط جلوتر می آید و پشت مهاجم قرار میگیرد و ایکاردی نیز که مهاجم نوک هست، در کنار امباپه قرار می گیرد و باکر که فولبک چپ در آن مسابقه بوده است، جلو تر می آید و جای خالی امباپه را پر می کند و داگبا که فولبک سمت راست است نیز به خط دفاعی ملحق می شود و تشکیل سیستم 3-4-3 را می دهند و تیمش بسیار زیاد جابجایی هایی را بین خود می بینند!

لازم به ذکر است که اریک تن هاخ و رالف رانگنیک در شرایط باخت یا برد، کماکان تشنه گلزنی هستند و به هیچ وجه روی به دفاع کردن نمی آورند.

بخش دفاعی: 

او با تعداد نفرات بالا دفاع می کند و همیشه اولویت با او گل نخوردن بوده است و سپس گلزنی! اگر بازی مساوی باشد او با بین 6-8 نفر در زمین خودی به دفاع می پردازد و از ضدحملات استفاده می کند و اگر که تیمش گلی را دریافت کرده باشد به پرس از بالا و دوندگی و جنگندگی روی می آورد و از بالا دفاع می کند. همانند صحنه زیر که او از تیم لیل یک بر صفر عقب افتاده است و با تعداد نفرات بالا به دفاع پرداخته است و می خواهد مدافعین لیل که صاحب توپ هستند را تحت فشار قرار دهد و اکر ملاحظه بفرمایید، مدافعان پاریس سنت ژرمن را مشاهده می فرمایید که نزدیک دایره میانی زمین قرار دارند و می خواهند هر طور که شده کار را برای مهاجمین حریف سخت کنند و یا حتی در صورت نیاز به روش آفسایدگیری روی بیاورند.

به طور کلی او مربی ست که به کارهای دفاعی توجه بیشتری دارد و به همین دلیل است که نشریات معتبر خبری کمترین درصد را برای وی علی الخصوص پس از خروج اد وودوارد که در باشگاه بیشترین علاقه را وی به او داشت، قائل شده اند.

نتیجه گیری کلی

به هر حال با توجه به اینکه این بار قرار است مربی بعدی طوری انتخاب شود که پل های پشت سر نیز خراب نشود می شود به آینده این تیم امیدوار بود. این تیم یکی از تکمیل ترین ترکیب های حال حاضر اروپا را دارد و همچنین یکی از آینده دار ترین اسکوادهای ممکن را به خود می بیند و به همین منظور باید این شرایط کنترل شود چرا که در غیر این صورت، تمام خرید ها و برنامه ریزی ها به باد می روند.

همانطور که در متن گفته شد به نوعی رانگنیک و تن هاخ دو گزینه اصلی هستند و در اصل رالف رانگنیک گزینه "آلترناتیو" مدیران در صورت عدم نتیجه گیری مذاکرات با اریک تن هاخ است.

جدا شدن مدیریت ورزشی و مدیریت اقتصادی و اجرایی تیم نیز از دیگر نکاتی ست که باعث پیشرفت تیم می شود و حالا رسما منچسریونایتد یک بخش ورزشی و منسجم را به خود می بیند.

رالف رانگنیک نیز در صورتی که مشاور ورزشی رسمی تیم شود، به نوعی رابط مدیریت و بخش ورزشی و مربی می باشد و هم مشورت هایی با مربی برای خرید ها خواهد داشت و هم کنترل وضعیت روانی و فشار های رسانه را بر عهده خواهد داشت و همچنین نیازهای تیم را مطلع خواهد بود و به مدیریت اطلاع می دهد تا هر چه سریع تر دست به کار شوند.

در اصل این منچستریونایتد حالا الگویی را مقابل خود می بیند که می تواند سرانجام این الگو و نقشه، رسیدن به روزهای اوج و یادآور درخشش های بازیکنان و تیم زیر نظر سرالکس فرگوسن افسانه ای تیم باشد.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس عزیزبک آمانوف برای عقد قرارداد با استقلال وارد تهران می شود عشق به فرهاد مجیدی در جشنواره فیلم فجر! واکنش های توییتری هواداران میلان به پیروزی در دربی دلامادونینا با شاهکار پیولی جزئیات همکاری بارسلونا و اسپاتیفای

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مائوریتسیو پوچتینو اوله گونار سولسشر عنوان مثال تحت فشار قرار رالف رانگنیک محوطه جریمه اریک تن هاخ خود می بیند بخش تهاجمی اد وودوارد شیاطین سرخ نتیجه گیری تن هاخ او به شدت صاحب توپ قرار دهد او نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!

رسانه‌های انگلیسی گزارش داده‌اند که این شکست، باعث شده تا مقامات باشگاه درباره تداوم همکاری با این سرمربی در فصل بعد به تردید بیفتند و تصمیم‌گیری در این باره، در باشگاه به‌شدت پیچیده شده است. رسانه‌ها گفته‎اند که باشگاه هنوز نمی‌داند آیا باید برای فصل دوم هم با سرمربی سابق تاتنهام ادامه دهد و به همین‌خاطر به‌شدت به گزینه قطع همکاری با این سرمربی آرژانتینی فکر می‌کند. علاوه بر باشگاه، به‌نظر می‌رسد که هواداران هم ایمان خود را به این مربی و تیم او از دست داده‌اند؛ چه در استادیوم و چه در فضای مجازی، هواداران به اینکه تیم پوچتینو روحیه جنگندگی ندارد و در بازی‌های سخت و آسان‌ به‌راحتی شکست می‌خورد، اعتراض دارند.

آنها معتقدند که بخشی از دستاوردهای فعلی چلسی در بازی قبلی را هم مدیون کول پالمر هستند که این فصل در چند بازی به‌تنهایی بار تیم را به دوش کشیده. پالمر در 5بازی اخیر، 10گل زده است. برخی هواداران معتقدند او اثربخشی بیشتری از پوچتینو در تیم دارد و شکست سنگین در بازی آرسنال در غیاب این بازیکن را دلیلی بر درستی نظر خود می‌دانند. این شکست به‌صورت ویژه می‌تواند آینده پوچتینو و کادر او را در باشگاه به خطر بیندازد چون قبل از آن، عملا گزینه اصلی باشگاه بودند و حتی در برنامه‌ریزی اردوی پیش‌فصل در تابستان هم درگیر بودند.

کد خبر 847091 برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس ویژه ورزشی مربیان فوتبال جهان تیم چلسی

دیگر خبرها

  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • فیلم/ استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود