Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:16:05 GMT

مریم سعادت: توان پسر مرا ترغیب به حضور کرد نه نام پدر

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۵۷۱۲

مریم سعادت: توان پسر مرا ترغیب به حضور کرد نه نام پدر

مریم سعادت در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا و در توضیح علت حضور خود در فیلم شب طلایی اولین ساختۀ یوسف حاتمی‌کیا گفت: پس از این که پیشنهاد بازی در این فیلم به من ارائه شد به دفتر آقای حاتمی کیا رفتم و برای اولین بار ایشان را دیدم؛ سیناپسی را برای من تعریف کردند قرار شد که تست گریمی را انجام بدهم اگر با موفقیت انجام شد و به زهرا خانمی که مدنظر آقای حاتمی کیای جوان بود، رسیدم، نقش را بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روند خیلی از نقش خوشم آمد و خداراشکر گریم انجام شد و جواب داد و به این شکل من وارد این پروژه شدم. 

وی در پاسخ به این سوال که حاتمی کیای پدر تا چه اندازه علت پذیرش این نقش از سوی او بوده است گفت: به خدا که هیچ تاثیری نداشته و به هیچ عنوان ابراهیم حاتمی کیا نقشی در پذیرش من برای بازی در این فیلم نداشته است.

بازیگر فیلم سینمایی پدر آن دیگری (۱۳۹۳) تاکید کرد: وقتی به من گفته شد که پسر ابراهیم حاتمی کیا قرار است فیلم بسازد به این فکر کردم که لابد کاری است که ایشان هم نقشی دارد؛ اما زمانی که رفتم دیدم که یوسف حاتمی کیا جوان بسیار بااستعدادی است که می داند می خواهد چه کار کند و ربطی به این نداشت که پدرش فیلمساز معروفی است یا نیست. 

یعنی در انتخاب من برای بازی در فیلمِ پسر، ارتباطی با نام پدر وجود نداشت

سعادت در پاسخ به این سوال که آیا نقش مادربزرگ برای او نقش سنگینی بوده است یا خیر خاطرنشان کرد: این نقش برای من نقش بسیار چالش برانگیزی بود و بسیار دوست داشتم که این نقش را بازی کنم.

وی افزود: دلیلش هم این بود که بازی در نقشی که تا به این اندازه باآدم متفاوت است، بسیار نقش سخت و جذابی بود. 

بازیگر سریال آرایشگاه زیبا (۱۳۶۹) در توضیح نقش زهرا خانم، مادربزرگِ قصۀ شب طلایی خاطرنشان کرد: نقش من در این فیلم نقشی است که در راس یک خانواده پرجمعیت (بچه ها، عروس و دامادها و نوه و نتیجه ها) قرار دارد، از سویی او با مشکلات متعددی در خانواده‌اش مواجهه است و آرزوی همیشگی اش خوب بودن این آدم ها با یکدیگر است؛ دائما تلاش می کند تا وحدتی در خانه به وجود بیاورد و هرکای که می کند این موضوع بدتر می شود.

سعادت در توضیح علت ماسک بر چهره داشتن افراد خانواده درون خانه، یادآور شد: همه ما در این فیلم و در نقش هایمان ماسک بر صورت داریم چرا که دوران کرونا بود؛ یعنی در قصه فیلم ما چون در جامعه کرونا در جریان بود، همه با ماسک بودند. 

برچسب‌ها کرونا ابراهیم حاتمی کیا جشنواره فیلم فجر پروندهٔ خبری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ابراهیم حاتمی کیا جشنواره فیلم فجر کرونا ابراهیم حاتمی کیا جشنواره فیلم فجر حاتمی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 که از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود، از امروز وارد فاز جدی‌تر شد.

بردیا سعادت به دلیل گذراندن دوران نقاهت پس از حادثه رانندگی‌اش در ترکیه از هفته گذشته به اردوی تیم ملی پیوست تا با نظر نهایی کادر پزشکی و فنی درصورت نبود مشکل به تمرین بپردازد اما با توجه به نتایج آزمایشات و گزارش پزشکی و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون والیبال انجام شد، با در نظر گرفتن اولویت سلامتی بردیا سعادت، به این بازیکن برای گذراندن کامل دوران نقاهت از حادثه رانندگی استراحت داده شد. گفتنی است که زمان کمی برای آمادگی و حضور در لیگ ملت‌های 2024 باقی مانده است و این بازیکن با اخلاق تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت ها به استراحت و طی کردن دوران نقاهت خود خواهد پرداخت به همین دلیل خروج وی از اردوی تیم ملی با نظر پائز و موافقت رئیس فدراسیون قطعی شد.

بردیا سعادت در خصوص خروجش از اردوی تیم ملی گفت: در ابتدا از کادر فنی و رئیس فدراسیون والیبال که پس از تصادفی که داشتم جویای احوالم بودند، تشکر می‌کنم. بعد از دوران نقاهتم در ترکیه و پس از ورود به ایران وارد اردوی تیم ملی والیبال ایران شدم اما براساس آزمایش‌هایی که انجام دادم، دکتر نیاز بر این دانست که به خاطر سلامتی‌ام، باید مدتی استراحت کنم.

وی با تاکید بر این که مدت کوتاهی قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی نخواهم بود، تصریح کرد: زمان کمی تا شروع لیگ ملت‌ها باقی مانده است. متاسفانه با وجود انگیزه بسیاری که داشتم و علی‌رغم آمادگی ذهنی و بدنی برای پوشیدن پیراهن و عضویت در تیم ملی کشورم برای چهارمین سال متوالی و همچنین تمایلم برای شاد کردن دل مردم با کسب پیروزی، با شرایطی که بعد از تصادفم به وجود آمد قادر به همراهی تیم ملی نیستم.

بازیکن قطر پاسور والیبال کشور ادامه داد: قطعا تمریناتم را ادامه خواهم داد و امیدوارم با فیزیوتراپی و ریکاوری خوب، پرقدرت تر از قبل به تیم ملی برگردم. بتوانم از این افتخار برخوردار شوم که بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

دیگر خبرها

  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • استوری بسیار غم‌انگیز حامد بهداد برای مریم + عکس
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند