Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@03:39:52 GMT

ذوب‌آهن مردد بین ماندن یا رفتن از تهران(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۵۸۲۸

روز آینده دیداری دوستانه میان تیم فوتبال گل گهر و ذوب آهن در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار پیش از برگزاری این مسابقه آخرین تمرین را در زمین ورزشگاه فروتن ( ملت سابق) برگزار کردند و سپس برای رعایت هر چه بهتر پروتکل های بهداشتی با یک دستگاه اتوبوس راهی تهران شدند تا روز آینده در مصافی دوستانه با گل گهر سیرجان در ورزشگاه کارگران بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی تارتار همچنین برای این مسابقه تدارکاتی چند بازیکن تیم امید را هم همراه تیم کرده تا بتواند در صورت امکان آنها را نیز پیش از ورود دوباره تیمش به مسابقات لیگ برتر محک برند.

 


ذوب آهن در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر در شرایطی مقابل نفت در اصفهان شکست خورد که در هفته ابتدایی موفق به شکست این تیم در آبادان شده بود و حالا از ساعاتی دیگر وارد تهران می شود و پس از برگزاری دیدار دوستانه مقابل گل گهر، باید آماده مصاف با استقلال شود که یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.  


پیش از سفر به تهران قرار بود اعضای تیم فوتبال ذوب آهن به مدت یک هفته در تهران بمانند و در همین شهر آماده مصاف با شاگردان مجیدی شوند، اما در حال حاضر برای رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه بازگشت به اصفهان و دوباره سفر به تهران است.

 

ذوب آهن اصفهان گل گهرسیرجان استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان گل گهرسیرجان استقلال تهران ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان

آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر که هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، دیدار نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه وطنی است. 

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد. 

دلیل اخذ این تصمیم درب ورودی ورزشگاه وطنی اعلام شده است؛ که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، اما این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

با این حال طبق هماهنگی‌های انجام شده، تماشاگران پرسپولیس در قسمت شمالی ورزشگاه و پشت دروازه مستقر می‌شوند و از در خیابان جویبار وارد خواهند شد. در ورزشگاه هم از ساعت ۱۴ باز خواهد شد. 

تعداد بلیتی که برای تماشاگران مهمان در نظر گرفته شده ۶۰۰ عدد است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • تداوم حمایت هواداران یوونتوس از الگری: باید در تیم ما بمانی / عکس
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ تقابل ۶امتیازی در سیرجان