Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@14:38:27 GMT

260 طرح عام المنفعه بانک ملی برای محرومان

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۵۸۶۴

260 طرح عام المنفعه بانک ملی برای محرومان

بانک ملی ایران به‌ منظور نقش‌آفرینی در حوزه مسئولیت اجتماعی، طی یک دهه اخیر بیش از 260 طرح عام ‌المنفعه و خیرخواهانه را در مناطق محروم و کم برخوردار کشور به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسانده است. ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک طی یک دهه اخیر با جمع آوری منابع و سپرده های قرض الحسنه مردمی در مسیر پیشبرد اهداف توسعه‌ای دولت و همسو با سیاست مسئولیت‎ اجتماعی خود، با تخصیص و صرف اعتباری بالغ بر 565 میلیارد ریال بیش از260 طرح بزرگ عامل المنفعه و خیر خواهانه را در مسیر اعتلای سطح کیفی امور فرهنگی، ورزشی، بهداشت و درمان، اجتماعی و اقتصادی پایدار مردم اجرا و به بهره برداری رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





این بانک همواره از مردم برای مردم بوده است. بانکی که سرمایه اولیه آن از مردم شکل گرفت از بدو تاسیس تاکنون به‌عنوان نماد شایسته‌ای از اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در کشور مطرح شده و امروز هم دغدغه اصلی آن رفع مشکلات مردم است.

بانک ملی ایران در یک دهه اخیر با عمل به تعهد در اجرای برنامه های مسئولیت اجتماعی با احداث و ساخت 121 مدرسه در مناطق محروم و کم برخوردار کشور با صرف هزینه ای به ارزش 254 میلیارد ریال رتبه نخست مدرسه سازی را در میان بانک ها و موسسات مالی داراست.

بیش از 100 درصد استان های میهن پهناورمان از اقدامات خیرخواهانه این بانک در خصوص توسعه نظام تعلیم و تربیت بهره مند شده اند و بی تردید ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس گام بزرگی در توسعه نظام آموزشی کشور بوده که بانک ملی ایران در همین مدت قریب به 700 کلاس درس به سرانه آموزشی کشور افزوده و تاکنون توانسته امکان تحصیل سالانه بیش از 10 هزار دانش‌آموز کم برخوردار در مناطق محروم کشور را فراهم کند.

بانک ملی ایران با سرلوحه قرار دادن اجرای مسئولیت اجتماعی در یک دهه اخیر کمک به طرح های بهداشت و درمان و آموزش و پرورش، ارتقاي سطح امکانات و توسعه فضاهاي فرهنگی، اجتماعی و آموزشي ، ساخت، تکمیل و تجهیز مدارس، ارتقاي سطح بهداشت عمومي، افزايش امکانات و فضاهاي ورزشي و توسعه سلامت عمومي، آزادسازی زندانیان غیر عمد ناشی از دیه، توسعه کمي و کيفي زیر ساخت های کشور، حفظ و صيانت از منابع ارزشمند طبيعي و زيست محيطي و کمک به استفاده بهينه از انرژی را در دستور کار خود قرار داده است.
برچسب ها: بانک ملی ، ناطقان ، ایران ، تحصیل ، صیانت ، توسعه ، بهینه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بانک ملی ناطقان ایران تحصیل صیانت توسعه بهینه بانک ملی ایران یک دهه اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی