Web Analytics Made Easy - Statcounter

بورس کالا از انتقال معاملات کالای تختال به تالار حراج باز این بورس، از فردا(دوشنبه) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مدیریت عملیات بازار بورس کالای ایران در نامه ای به کارگزاری ها، انتقال معاملات کالای تختال به تالار حراج باز را ابلاغ کرد.

در نامه این مدیریت به کارگزاری‌ها آمده است: از فردا(دوشنبه 18 بهمن) معاملات کالای تختال در تالار حراج باز صورت می‌ پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معامله‌های این محصول پیش از این در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا انجام می شد.

تالار حراج باز از اسفند سال گذشته راه اندازی شد. به گفته کارشناسان در تالار حراج باز بورس کالا، خریداران با آرامش و طیب خاطر و ایجاد فرصت مناسب برای خرید کالاها براساس قیمت درج شده روی تابلو، تصمیم می گیرند. به دلیل امکان تمدید زمان رقابت، این شیوه مرهمی در معاملات (به خصوص برای کالاهای حساس) به شمار می رود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس کالا سازمان بورس بازار سرمایه بورس کالا سازمان بورس تالار حراج باز بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت قاچاقچی باطری قلمی و تیغ اصلاح خبر داد.

علی رحیمی آذر، ۱۲ اردیبهشت گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به پرونده نگهداری قاچاق تعدادی تیغ اصلاح و باطری قلمی و نیم قلمی خارجی ، به ارزش ۲ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل محموله قاچاق را از یک انباری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتفاق جالب در معاملات روز گذشته کپشیر!
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • اعلام زمان حراج جدید سکه
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟