Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد سراجی دیگر عضو مستقل هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز مثل احمدرضا براتی به انتقاد از شهاب عزیزی خادم پرداخت...

مهرداد سراجی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از نبود شفافیت مالی و حقوقی در فدراسیون حرف زد.

به گزارش طرفداری، مهرداد سراجی درباره اظهارات غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال مبنی بر تبریک فیفا به دلیل اقدام برای اصلاح اساسنامه به تسنیم گفت:

ماده 87 اساسنامه فدراسیون فوتبال به صراحت اعلام می‌کند که ماده یک، باید در مجلس شورای اسلامی مورد تصویب قرار بگیرد و استناد به رأی دیوان عدالت اداری به هیچ عنوان از نظر قانونی قابل پذیرش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:

قبلاً گفته بودم که فدراسیون فوتبال در حوزه مالی شفافیت ندارد و این روزها شاهد هستیم این عدم شفافیت به مسائل حقوقی نیز کشیده شده است. موضع اعلام شده از سوی مشاور حقوقی فدراسیون هیچ ارتباطی به هیئت رئیسه ندارد و یک موضع شخصی است.

سراجی با اشاره به توئیت احمدرضا براتی دیگر عضو هیئت رئیسه که نوشته بود: سخنان و نظرات برخی مشاورین در فدراسیون، خطاب به قوه مقننه، نمایندگان مجلس و اساسنامه الزاماً نظر و موضع همه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیست»، تصریح کرد:

این نکته‌ درستی است و اظهارات چند روز اخیر برخی مسئولان در فدراسیون هیچ سنخیتی با مواضع هیئت رئیسه ندارد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:

یکی از شعارهای انتخابی رئیس فدراسیون، شفاف‌سازی بود و این انتظار وجود دارد که شاهد شفاف‌سازی در تمام زمینه‌ها باشیم موضوعی که متأسفانه اکنون وجود ندارد. اظهارات اخیر برخی مسئولان فدراسیون نه تنها کمکی به شفاف‌سازی نکرده بلکه بر ابهامات موجود نیز افزوده است.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس عزیزبک آمانوف برای عقد قرارداد با استقلال وارد تهران می شود عشق به فرهاد مجیدی در جشنواره فیلم فجر! واکنش های توییتری هواداران میلان به پیروزی در دربی دلامادونینا با شاهکار پیولی جزئیات همکاری بارسلونا و اسپاتیفای

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228909 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس