Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - رستم قاسمی گفت: مسکن مهر از اقدامات مهم و تاریخی در دهه‌های گذشته بوده که البته نواقصی هم داشته است. طی چند سال اخیر تعدادی از واحدها بلاتکلیف مانده بود که باید آنها را هرچه سریعتر تعیین تکلیف کنیم.

به گفته وزیر راه و شهرسازی باید هرچه سریعتر واحدهای باقی مانده‌ را در شهرهای جدید به متقاضیان تحویل دهیم و همزمان با اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیاز متقاضیان در شهرها را برای اسکان برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ورود طرح نهضت ملی مسکن به فاز جدید

او می‌گوید: در استان سیستان و بلوچستان به‌ویژه در منطقه بلوچستان اقدامات موثری را در حوزه محرومیت زدایی در دستور کار خود قرار خواهیم داد و پروژه‌های آزادراهی را به زودی به بهره برداری خواهیم رساند.

امروز در استان‌های سیستان و بلوچستان، تهران، زنجان و فارس ۳ هزار و ۵۴۰ واحد مسکونی با حضور وزیر راه وشهرسازی و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مهر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رسول عطائی در دیدار با مدیرعامل و اعضای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا-موسسه امین در آذربایجان غربی، بیان کرد: هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در استان را افزایش دهد.   وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی نهاد‌هایی که امکان همکاری و همراهی را دارند استفاده کنیم.   سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: این هم افزایی می‌تواند در بخش‌های عملیات‌های زیربنایی، روبنایی، آماده‌سازی و ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شوند.   عطائی اضافه کرد: راه وشهرسازی آذربایجان غربی آماده هر گونه همکاری با قرارگاه امین در راستای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی به خصوص طرح‌های نهضت ملی است.

دیگر خبرها

  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن