Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - شاخص کل بورس تهران، امروز یکشنبه (۱۷ بهمن) در ابتدای معاملات با اُفت ۶ هزار و ۶۶۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و  ۲۹۷ هزار واحدی قرار گرفت. در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با افت ۲۲ هزار و ۴۴۷ واحد، در تراز یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۹۸۳ واحدی متوقف شد.

بیشتر بخوانید

اُفت ۶ هزار و ۶۶۹ واحدی شاخص بورس

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم دو هزار و ۶۶۶ میلیارد تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«پارسان»، «فولاد» و «وغدیر» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «فملی»، «فولاد» و «شتران» سه نماد پر تراکنش بودند.


شاخص هم وزن نیز با افت ۶ هزار و ۲۰۹ واحدی روی پله ۳۲۶ هزار و ۴۰۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۵ هزار و ۵۶۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۶۶۶ میلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با افت ۲۴۷ واحد روی پله ۱۷ هزار و ۳۷۶ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد یک هزار و ۵۴۰ میلیون سهم به ارزش ۵۹۸ میلیارد تومان رسید.

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های وصندوق، وپارس و قرن به ترتیب با ۹۱.۴۶، ۶۲.۳۵ و ۴۴.۳۷ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های پارسان، فولاد و وغدیر به ترتیب با ۱۲۴۱.۶۲، ۱۰۲۲.۴۱ و ۹۸۷.۰۲ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیرگذار در فرابورس

نماد‌های بپاس، توسن و بمپنا به ترتیب با ۱۸.۵۶، ۳.۸۹ و ۲.۶۸ واحد، بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های آریا، زاگرس و شگویا به ترتیب با ۸۵.۷۴، ۳۳.۶۷ و ۱۱.۲ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز فلزات اساسی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۸۹۱ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فرآورده نفتی»، «بانکها» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های نمرینو، ثاباد و ولکار بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های کپشیر، وخارزم و فباهنر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های توسن، زقیام و کتوکا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت حسیر، زاگرس و کلر بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، کمند و همای بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های خودرو، خساپا و همای در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، اوصتا و آسامید بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های تابان ۰۳، اعتمد و اوصتا در بورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های فولاد، فملی و کمند بیشترین ارزش معامله و نماد‌های فملی، فولاد و وبصادر بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

همچنین اراد ۲۱۴، اراد ۸۲۴ و اراد ۸۷ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های تجلی، کرمان و زقیام بیشترین حجم معامله را در فرابورس ایران تجربه کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شاخص بورس شاخص فرابورس شاخص هم وزن جای گذاشتند بیشترین افزایش میلیارد تومان بیشترین تاثیر بیشترین ارزش بورس ایران بورس تهران سهام شرکت کاهش قیمت شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته

به گزارش قدس آنلاین، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۴۳ واحد افزایش، به ۷۵۰ هزار و ۸۴۴ واحد و شاخص قیمت با ۲۴ واحد رشد به ۴۲۰ هزار و ۲۷۰ واحد رسید.

معامله گران در بورس تهران بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۴ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.

نمادهای فملی، فولاد، کچاد، فارس، کگل، شستا و رمپنا بیشترین اثر را بر شاخص بورس داشتند و همگی باعث افت شاخص شدند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۹۴ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۱۹۴ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس حدود ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۵۸ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای آریا، حسینا، ودی، هرمز، کرمان و شبصیر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس