Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماشاالله شاه‌مرادی‌زاده، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون و محمد ملتجی، هنرمند پیشکسوت تئاتر، در دومین نشست شب‌های هنر انقلاب مشهد مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الاسلام حسن منصوریان، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد، در سلسله‌ نشست‌های تقدیر از هنرمندان انقلاب مشهد که در دفتر کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اگر انقلاب اسلامی ما به رهبری امامی فرزانه اتفاق نمی‌افتاد، معلوم نبود چه بر سر دین و زندگی و فرهنگ و آیین و تربیت اولاد ما می‌آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
خدا را شاکریم که در کشور اسلامی تنفس می‌کنیم که مقدمه ظهور امام زمان(عج) را فراهم می‌کند و هر کدام در هر گوشه‌ای به اندازه خودش در این راه قدم بر می‌دارد. وی با بیان اینکه خرسندم که در جمع چهره‌های فرهنگی هستم، ادامه داد: چهره‌های فرهنگی حضورشان برکت است و ممنونیم که عمری زحمت کشیدید و با خوش‌نامی و انتساب هنرمند انقلابی عاقبت به خیر هستید و امیدواریم که ما هم در مسیری با ثباتی که شما قدم گذاشتید ادامه دهیم. منصوریان تصریح کرد: اعتقادم این است که خداوند خالق است و به مخلوقاتش علاقه دارد. چون محبت داشته است و اراده کرده است این عالم به وجود آمده است و اگر نفرت بود چیزی به وجود نمی‌آمد. خداوند می‌خواهد و ایجاد می‌شود. پس مخلوق متصل به خالق است و نورانیاتی از او دارد. هنرمند هم دقیقا نسبت به آثار خودش چنین حالی دارد. با عشق به اثر خود خلق می‌کند و این بسیار ارزشمند است. وی با بیان اینکه خلق اثر هنری و آنچه هنرمند به دنیای ظاهری و مادی می‌آورد یک رابطه خالق مخلوقی است، خاطرنشان کرد: خداوند متعال پس از آفرینش به خود احسنت گفت و هنرمند هم همین حال را دارد. گوشه‌ای می‌نشیند توسل می‌کند و چیزی به قلبش الهام می‌شود و بعد اثر خود را نگاه می‌کند و اگر در مسیر توحید باشد به خودش بارک‌الله می‌گوید. این عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هنرمندی که مسیرش اخلاق و تقوی و ایمان است حال مردم را خوب می کند. حال مردم که خوب بشود خشونت و دعوا و طلاق کم می‌شود و مردم نمی‌توانند کودکِ کار ببینند و بی‌تفاوت باشند. ما به این اکسیر نجات‌بخش جامعه احتیاج داریم و از آن حمایت می‌کنیم و می‌خواهیم که هنر در جامعه حضور داشته باشد. در ادامه این مراسم محمد ملتجی، پیشکسوت تئاتر، گفت: یکی از فاکتورهای اصلی موفقیت و برطرف کردن معضلات فرهنگی، آگاهی بخشیدن به مخاطب در جامعه است و این از طریق مطالعه و پژوهش صورت می‌گیرد. وی همچنین برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی آسیب‌شناسی فرهنگی را لازم دانست و افزود: امروز پایین‌بودن سرانه مطالعه در کشور احساس می‌شود که نیازمند بررسی و تشویق جوانان به سمت کتاب است. به گزارش کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد در این مراسم معنوی و فرهنگی همچنین ماشاالله شاه‌مرادی به شعرخوانی پرداخت. پایان‌بخش این مراسم تجلیل از هنرمندان و چهره‌های فرهنگ انقلاب بود که با حضور اعضای شورای شهر و رئیس کمیسیون فرهنگی این شورا صورت پذیرفت. انتهای پیام منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد انقلاب اسلامی کمیسیون فرهنگی شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است، به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید «محمد شفیع فیضی زاده» وارد ایلام شد
  • ورود پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده به ایلام
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول
  • تجلیل از ۱۵۰ معلم نمونه منطقه تبادکان مشهد
  • ماشاالله قصاب کیست و کجاست؟ (+عکس)
  • ۶۵ استاد نمونه کشوری تجلیل شدند
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد