Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:12:27 GMT

تامین منابع مالی برای جاده کرمان- چترود

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۶۱۰۷

تامین منابع مالی برای جاده کرمان- چترود

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - محمدرضا پورابراهیمی، گفت:با توجه به تقاضای پیمانکاران شرکت‌های بخش خصوصی مسیر جاده چترود-راور-دیهوک برای اجرای قطعات، دوم، سوم، و چهارم در خصوص تامین منابع مالی این پروژه‌ها بلافاصله نشست مشترکی را با مدیرعامل بانک رفاه کشور برگزار کردیم و در این خصوص توافق نامه امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او در این توافق نامه با موافقت مدیر عامل بانک رفاه بر اساس ماده ۵۶ تامین منابع ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل باقی مانده محور کرمان - راور - دیهوک تامین شد.

پورابراهیمی می‌گوید: ماده ۵۶ ظرفیتی است که برای تامین مالی پروژه‌های عمرانی ایجاد شده که بر اساسا آن بانک‌ها پروژه‌ها رو تامین مالی میکنند و در سال‌های بعد دولت پول بانک را پرداخت می‌کند

در ادامه این نشست مدیرعامل بانک رفاه گفت: با پیگیری رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس اسناد و مدارک در دستور کار قرار گرفت و موافقت هیات مدیره اعلام شد و بزودی به استان ابلاغ خواهد شد که امیدواریم هر چه سریع‌تر با تامین مالی بخش خصوصی قطعات باقی مانده جاده کرمان- راور عملیاتی شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین مالی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست

اوکراین نمی‌تواند کمک‌های مالی ایالات متحده را برای پرداخت حقوق بازنشستگی خرج کند. این را خبرنگاران شبکه آر بی سی اوکراین گزارش دادند.

کنگره آمریکا تصمیم گرفته است که از ۶۱ میلیارد دلار کمک آمریکا به اوکراین، ۷.۸ میلیارد دلار برای پوشش کسری بودجه دولت هزینه شود. اما کی‌یف این وجوه را نمی‌تواند صرف پرداخت حقوق بازنشستگی کند، چنین شرطی در قانون پیش بینی شده است.

در همان زمان، دنیس شمیگال، نخست وزیر اوکراین اطمینان داد که بودجه‌ای جدا برای پرداخت‌های اجتماعی پیدا خواهد شد. شمیگال در ۲۷ آوریل در برنامه تلویزیونی سراسری اوکراین گفت: در واقع، ما کاملاً مطمئن هستیم که امسال و سال آینده همه پرداخت‌های اجتماعی، همه حقوق بازنشستگی و همه یارانه‌ها را تامین می‌کنیم.

نخست وزیر اوکراین تاکید کرد که پرداخت مستمری به طور کامل و به موقع انجام خواهد شد.

وزارت دارایی اوکراین همچنین اطمینان داد که اوکراینی‌ها حقوق بازنشستگی خواهند داشت. به هر حال، علاوه بر ایالات متحده، منابع مالی دیگری نیز از اتحادیه اروپا، ژاپن، کانادا، انگلیس و نروژ تامین شده است. تا سال ۲۰۲۴، این کشور‌ها ۱۱.۸ میلیارد دلار به کی‌یف پول داده‌اند.

اوکراین در حال حاضر با کسری بودجه ماهانه مواجه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سیلاب در غور خسارات مالی برجای گذاشت
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از منابع معتبر دولتی
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • افزایش نرخ سود به ۳۰ درصد کاملاً اشتباه است