Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@12:51:12 GMT

ژاوی، هشتمین مانع؛ یک دهه صلابت برای سیمئونه

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۶۱۱۷

ژاوی، هشتمین مانع؛ یک دهه صلابت برای سیمئونه

دیه گو سیمئونه امشب یک بار دیگر برابر بارسلونا قرار می‌گیرد و ژاوی هشتمین مربی آبی‌اناری‌هاست که در یک دهه اخیر ال چولو را به چالش می کشد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز از ساعت 18.45 در نوکمپ بارسلونا میزبان اتلتیکو است. حساس ترین بازی هفته 23 لالیگا که جدالی بین دو سبک و ایده کاملا متفاوت فوتبالی است. مبحثی که ژاوی و دیه گو سیمئونه هر دو در نشست خبری دیروز خود به آن اشاره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیمئونه در نیمه های فصل 12-2011 بود که به عنوان سرمربی اتلتیکو برگزیده شد و در 10 سال گذشته با هفت مربی بارسا روبرو شده و ژاوی هشتمین مربی بارسلوناست که امروز برابر ال چولو قرار می گیرد. در یک دهه گذشته هر اندازه سیمئونه جایگاهی مستحکم در اتلتیکو داشته، بارسا شرایطی متفاوت با مربیانش را تجربه کرده است.

 

 

 

 

سیمئونه برابر بارسا و مربیانش اغلب شکست خورده اما در 5 بازی اخیر هرگز برابر بارسا باختی را تجربه نکرده و در 3 بازی متوالی نیز دروازه اتلتیکو بسته مانده است.

اولین بار سیمئونه برابر بارسای پپ گواردیولا قرار گرفت. بهترین بارسلونای تاریخ که به تازگی شش‌گانه را فتح کرده بود و برابر این تیم بازنده شد. فصل بعد او دو بار برابر بارسایی قرار گرفت که تیتو ویلانوا را روی نیمکت خود می دید و هر دو بار نیز شکست خورد.

 

 

 

 

فصل 14-2013 تاتا مارتینو مربی بارسلونا شد و سیمئونه بهترین نتایج را برابر بارسا کسب کرد. شش رویاریویی که حاصلش  5 تساوی و یک برد بود. تساوی روز پایانی لالیگا در نوکمپ برای سیمئونه و اتلتیکو طعم قهرمانی لالیگا را داشت و تنها برد سیمئونه برابر مارتینو نیز به منزله صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود.

 

سپس لوئیز انریکه بین 2014 تا 2017 هدایت بارسا را قبول کرد. 12 مصاب بین سیمئونه و انریکه و حاصل آن یک برد برای سیمئونه، 2 تساوی و 9 باخت بود. همان یک پیروزی باعث شد اتلتیکو فصل 16-2015 راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود.

 

 

 

 

ارنستو والورده سال 2017 جانشین انریکه شد و او 6 بار برابر اتلتیکوی سیمئونه قرار گرفت. حاصل کار یک برد برای اتلتیکو، دو تساوی و سه باخت بود. پیروزی اتلتیکو در نیمه نهایی سوپرکاپ ژانویه 2020 باعث برکناری والورده شد.

سپس کیکه ستین و رونالد کومان روی نیمکت بارسا نشستند. سیمئونه بارسای سیتین را مغلوب کرد و در 3 رویارویی با کومان نیز 2 برد و یک تساوی را کسب کرد.

امشب و برابر بارسای ژاوی حاصل کار چه خواهد بود؟

 

 

منچستر سیتی رونالد کومان (سرمربی) تیم ملی اسپانیا لوئیس انریکه مارتینز (سرمربی) ارنستو والورده (سرمربی) جراردو مارتینو تیم ملی آرژانتین بارسلونا کیکه ستین ژاوی دیگو سیمئونه (سرمربی) اتلتیکو مادرید آرژانتین پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی رونالد کومان سرمربی تیم ملی اسپانیا ارنستو والورده سرمربی تیم ملی آرژانتین بارسلونا کیکه ستین ژاوی دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید آرژانتین پپ گواردیولا سرمربی برابر بارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم