Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@01:05:55 GMT

پیوستن رامسر به شهرهای همکار گردشگری ایران

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۶۲۷۵

پیوستن رامسر به شهرهای همکار گردشگری ایران

علی امینی از پیوستن رامسر به شهرهای همکار گردشگری ایران خبر داد و گفت: رامسر دارای ویژگی‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی است که باید شناسایی و معرفی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی امینی شاد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از پیوستن شهر رامسر به شبکه شهرهای همکار گردشگری ایران با هدف استفاده از تجربه، امکانات و خدمات شهرهای عضو برای رونق گردشگری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رامسر دارای ویژگی‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی است که شناسایی و معرفی آن در صورت توجه مسئولان میتواند به‌عنوان یکی از شهرهای نمونه گردشگری معرفی شود.

امینی شاد گفت: این تفاهم‌نامه بین ۵۲ شهر از جمله نوش‌آباد، کاشان، مهریز، سرخرود، تلخاب، مهدی‌شهر، ایذه، بندر خمیر، ورزنه، شوشتر، دامغان، سمنان، نجف‌آباد، زرند، دهاقان، لاهیجان، رامسر، کنگ و بافق امضا شده که زیر نظر اداره کل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی فعالیت خواهد کرد.

شهردار رامسر تصریح کرد: فراهم کردن بستر همکاری‌های گردشگری، تبادل دانش و تعامل گردشگری با سایر کشورها در چارچوب طرح‌های خواهر خواندگی، تولید محتوای مشترک مجازی جهت تجهیز مقصد شهرهای هدف گردشگری، توسعه سفرهای گردشگری و ارتقای آموزش گردشگری از جمله هدف‌های این توافق‌نامه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام

                                                                     

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در نشست شورای اداری استان با اشاره به اینکه طی ۲ سال گذشته، ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های استان هزینه شده است، اظهار داشت: از این میزان ۵ هزار میلیارد تومان صرف زیرساخت راه‌های مواصلاتی استان در حوزه اربعین است.

وی در ادامه افزود: استان ایلام دارای، ده بیمارستان دولتی و سه بیمارستان خصوصی است و بیش از ۵۰۰ پزشک و  ۱۹۳ سالن ورزشی و تعداد ۳۷ هزار ورزشکار سامان‌دهی شده دارد.

استاندار ایلام با بیان اینکه سال گذشته ۳۲۰ هزار تن گندم در استان تولید شده است، عنوان کرد: با توجه نزولات جوی امسال تولید گندم به ۴۰۰ هزار تن خواهد رسید.

وی اضافه کرد: بیمارستان ملکشاهی طی دو ماه آینده و سد میمه با ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بهرام نیا همچنین تصریح کرد: استان ایلام ۵۹۰ روستا دارد و تراکم جمعیت شهری ۶۸ و تراکم جمعیت روستایی ۳۲ درصد و دارای ۴۳۵ کیلومتر مرز مشترک با سه استان کشور عراق است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: استان ایلام دارای ۶ درصد منابع نفتی و ۱۱ درصد منابع گازی است که بخشی از ظرفیت‌ها بالفعل شده است.

وی در پایان با قدردانی از صدا و سیما، رسانه‌ها و مجموعه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، افزود: سال گذشته از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، استان ایلام به عنوان استان نوظهور گردشگری در کشور شناخته شد.

دیگر خبرها

  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • معرفی قابلیت‌های گردشگری گیلان در جشنواره بهار نارنج
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام