Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی افشانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر افزایش انفجاری تعداد مبتلایان به کرونا را در آذربایجان غربی شاهد هستیم به طوری که طی ۲ هفته، این رقم ۱۵ برابر شده است.

وی با اشاره به بستری شدن ۸۰ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی به خاطر ابتلا به کرونا بیان کرد: در این خصوص نیز شاهد افزایش با شیب ملایم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی اظهار کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به ۳۷۸ نفر رسید که البته کمی کمتر از دیروز است.

افشانی ادامه داد: در حال حاضر، ۹۱ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۲۳ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا، ۲ فوتی در آذربایجان غربی شامل یک فوتی در هر یک از شهرستانهای نقده و سردشت داشتیم، اضافه کرد: کل فوتی های ناشی از کرونا در استان به هفت هزار و ۲۷۴ نفر رسیده است.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۳۳۳ هزار نفر در آذربایجان غربی به کووید ۱۹ مبتلا شده اند.

برچسب‌ها کرونا نقده آذربایجان غربی کووید-19 سردشت ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا نقده آذربایجان غربی کرونا نقده آذربایجان غربی کووید 19 سردشت ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: انتظار این است که وزش باد به صورت لحظه‌ای شدت بگیرد و همراه با گرد و خاک باشد که در این صورت احتمال بروز خسارت نیز وجود دارد.
وی اضافه کرد: هفته آینده حداقل دمای شبانه تا اواسط هفته در اکثر مناطق خراسان رضوی کاهش تدریجی خواهد داشت.
این کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین میزان بارندگی در خراسان رضوی طی دیروز را جغتای با ۴. ۷ میلی‌متر داشت و روز گذشته باران در شهرستان‌های مشهد، قوچان، درگز، فریمان، تایباد، کلات و سرخس بارید.
آهنگرزاده افزود: از ابتدای امروز نیز رگبار باران شهرهای نیشابور، کاشمر، تربت جام، فریمان، بردسکن و تایباد را دربرگرفته که در برخی نقاط رعد و برق نیز رخ داده و بیشترین میزان بارش مربوط به کاشمر با پنج میلی‌متر بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت