Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:39:15 GMT

۶ طرح برق‌رسانی در مراغه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۶۵۹۰

۶ طرح برق‌رسانی در مراغه افتتاح شد

به گزارش ایرنا معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه روز یکشنبه در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها اظهار داشت: برق‌رسانی به روستای «آللو» با ۱.۵ میلیارد تومان، اصلاح شبکه فشار ضعیف و متوسط روستاهای «آشان» و «موسی درق» با سه میلیارد تومان و احداث پست هوایی به ظرفیت ۱۶۰ کیلووات آمپر و اصلاح خط فشار ضعیف روستای «چوانباغ» با ۶۰۰ میلیون تومان از طرح‌های افتتاحی در این روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدعلی موسوی افزود: از دیگر طرح‌های افتتاحی حوزه برق‌رسانی طی روز جاری می‌توان به تامین روشنایی معابر بلوار شهیدسلیمانی به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و تامین روشنایی معابر بلوار رسالت به الغدیر به طول ۲ هزار و ۳۰۰ متر با یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه اشاره کرد. 

وی بیان کرد: خوشبختانه مدیریت توزیع برق مراغه امسال بالای ۳۰ میلیارد تومان طرح در دست اجرا دارد که در نوع خود بی‌نظیر بوده و با وجود کمبود اعتبار، بیشترین تعداد طرح در شهرستان اجرا شده است.



موسوی اعلام کرد: فردا با حضور «جواد رحمتی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی و برخی از مسئولان استانی ۲ طرح احداث بلوار ۴۵ متری شهید سردار سلیمانی و بلوار ۳۵ متری الغدیر به رسالت با ۸۰ میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری می‌رسد و کلنگ احداث پل دخیل مراغه نیز با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده به زمین زده می‌شود.

وی ادامه داد: در همین روز فاز نخست اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب روستای طالبخان با هشت میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات داخلی آبفای شهرستان نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیر توزیع برق مراغه نیز در این آیین بیان کرد: توزیع برق مراغه بر اساس ارزیابی برق آذربایجان‌شرقی در طول ۱۰ ماه گذشته رتبه نخست شاخص‌های بهره‌برداری و خدمات‌رسانی را به خود اختصاص داده است.



محمدعلی معتمدی اعلام کرد: مساحت محدوده عملیاتی برق شهرستان ۲ هزار و ۱۸۶ کیلومترمربع و تعدا مشترکان برق ۱۲۲ هزار و ۵۶۶ مشترک است؛ ضمن اینکه مشترکان سنگین و دیماندی شهرستان ۱۰ هزار و ۱۴۷ مشترک، تعداد کنتور فهام ۹۲۱ دستگاه، تعداد پست فوق توزیع چهار پست، تعداد پست زمینی ۱۱۹ پست و تعداد پست هوای ۲ هزار و ۳۸۵ پست است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد فیدرهای شهرستان ۲۰ فیدر فشار متوسط بوده و طول شبکه فشار متوسط یکهزار و ۱۱۸ کیلومتر و طول شبکه فشار ضعیف ۸۵۰ کیلومتر و تعداد چراغ ۳۰ هزار دستگاه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶۸ روستای شهرستان از نعمت برق بهره‌مند هستند، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون و در راستای جلوگیری از بروز خسارت به مشترکان و قطعی برق یکهزار و ۹۵۳ دستگاه ماینر در مناطق مختلف شهرستان جمع‌آوری شده است.

معتمدی اضافه کرد: همچنین ۲۰۲ مورد برق غیرمجاز از مناطق مختلف شهرستان به منظور جلوگیری از بروز خسارت به مشترکان و قطعی برق از ابتدای سال تاکنون جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایرنا در ششمین روز از دهه مبارک فجر طرح‌های مدیریت توزیع برق شهرستان مراغه به علت بارش برف در مناطق روستایی و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت ارتباط تلفنی و از راه دور افتتاح شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی افتتاح طرح شبکه توزیع برق خانگی مراغه برق دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی افتتاح طرح شبکه توزیع برق خانگی آذربایجان شرقی افتتاح طرح شبکه توزیع برق خانگی مراغه برق دهه فجر توزیع برق ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه

 معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل کردستان در مراسم افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان قروه اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد و بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد.

 این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می‌کند.

درحال حاضر چهل و سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه