Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@09:08:48 GMT

کاهش 65 درصد جرائم در نیروی انتظامی

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۶۷۴۸

کاهش 65 درصد جرائم در نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان سردار رحیم جهانبخش ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس دفتر سیاسی و عقیدتی ناجا در استان زنجان زنجان را خاستگاه آلاله‌های سرخ و  غواصان دریا دل دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی همه تلاش خود را در راستای اعتلای امنیت و مبارزه با عوامل مخل نظم و امنیت جامعه به کار خواهد بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهی انتظامی استان زنجان، زنجان را دیار عالم خیز، عالم پرور، شهید خیز و شهید پرور عنوان و تصریح کرد: زنجان به شهر شور و شعور حسینی آنهم در ایام محرم زبانزد خاص و عام است.

وی با بیان اینکه تکریم و معارفه فرصت مغتنمی برای شناسایی ظرفیت‌های سازمان عقیدتی و سیاسی محسوب می‌شود، افزود: کلیدواژه‌های موجود در فرمایشات مقام معظم رهبری به این شناسایی کمک خواهد کرد و این کمک از آن رو مهم است که این کلید واژه‌ها بدون شک مورد استفاده دشمن نیز قرار می‌گیرد که آخرین آن جهاد تبیینی است اگر بخواهیم از منظر علوم انسانی به آن نگاه شود می‌توان دریایی از این حوزه را در بحث مدیریتی بیان کرد.

سردار جهانبخش گفتمان سازی را مهمترین و قوی‌ترین منبع قدرت نظام اسلامی دانست و گفت: هر چند ابزارهای سخت افزاری ایران نیز هراس دارد ولی باید متوجه بود که مهمترین ترس آنها از گفتمان مد نظر نظام اسلامی است.

فرماندهی انتظامی استان زنجان به سابقه همکاری خود با سردار سلیمانی از اوایل دهه ۷۰ اشاره و تاکید کرد: همین فعالیت‌ها که از کویر لوت آغاز و توطئه‌های مربوط به تجزیه کشور را خنثی کرد توسعه یافته و در حال حاضر از غرب به دروازه های اروپا تا دوردست‌ترین مناطق شرق رسیده است که همان گفتمان سازی مد نظر نظام اسلامی است.

وی رسالت اصلی سازمان عقیدتی سیاسی را گفتمان‌سازی و توسعه آن در راستای اهداف نظام اسلام عنوان و تصریح کرد: نتیجه این گفتمان سازی با کاهش ۶۵ درصدی جرائم کارکنان نیروی انتظامی متبلور شده است.

سردار جهانبخش با بیان اینکه کلید واژه کاهش جرائم کارکنان نیروی انتظامی «طرح مصباح» به عنوان یادآور سید شهدا (ع) بوده است، ادامه داد: توسل به همین کلید واژه بوده است که نیروی انتظامی استان زنجان موفق به کسب عناوین برتر در حوزه های مختلف از جمله حفظ قرآن و کسب رتبه برتر در تامین امنیت بر اساس مولفه‌های پیش‌بینی شده شده است.

وی به کلیدواژه‌های موجود در فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و تاکید کرد اگر مسؤولان در اطراف این کلید واژه‌ها چرخیده و منطبق با آن عمل کنند به نتایج مطلوبی در مدیریت کشوری در پیدا خواهیم کرد.

فرماندهی انتظامی استان زنجان با تاکید بر نقش معنویت در آرامش و امنیت روانی انسان افزود: برگزاری برنامه‌های معنوی نوعی برنامه‌ریزی برای برقراری امنیت در همه ابعاد از جمله امنیت روانی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73004

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز فرماندهی انتظامی استان زنجان سردار رحیم جهانبخش امنیت روانی کاهش جرائم انتظامی استان زنجان نیروی انتظامی گفتمان سازی کلید واژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین پهلوان دلیر از کشف ۹۳ فقره انواع سرقت در استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی به مدت ۲۴ ساعت در سطح استان به اجرا در آمد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ۳ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای اینگونه طرح‌ها، افزود: با تلاش‌های بی وقفه مأموران بیش از ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۴۶ خرده فروش دستگیر شدند، همچنین ۳۱ معتاد متجاهر جمع آوری که به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ۳۸۱ متهم تحت تعقیب و۳ نفر از اراذل و اوباش، گفت: این طرح امنیتی تا پایان سال ادامه دارد و پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه روز تلاش می‌کند.

کد خبر 6097384

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد