Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:49:12 GMT

تقدیر ارتش عراق از نقش الحشد الشعبی

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۶۷۶۸

تقدیر ارتش عراق از نقش الحشد الشعبی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ ستاد «احمد سلیم» فرمانده عملیات بغداد در ارتش عراق در مصاحبه‌ای گفت که نیروهای الحشد الشعبی نقش بزرگی در نابود کردن تروریست‌ها و رصد تحرکات آن‌ها در منطقه «الطارمیه» در شمال بغداد داشتند.

به نوشته وبگاه المعلومه، او در این خصوص اعلام کرد که منطقه الطارمیه و به طور کل شمال بغداد در بیش از شش ماه گذشته شاهد هیچ‌گونه فعالیت تروریست‌های داعش نبوده است و این موفقیت به این دلیل بوده که تروریست‌ها هیچ مجالی برای عرض اندام نداشتند و نیروهای مسلح عراق به همراه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی دهها عملیات پاکسازی و انهدام مخفیگاههای تروریست‌ها انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین از همکاری نیروی هوایی عراق و بمباران مواضع تروریست‌ها طبق اطلاعاتی که نیروهای اطلاعاتی در اختیار آن‌ها قرار داده بودند، تقدیر کرد. به گفته وی در ۲۴ ژانویه شش تروریست داعشی که یکی از آن‌ها از سرکردگان اصلی این گروهک بود پس از اینکه به دست نیروهای ارتش و الحشد الشعبی به محاصره در آمده بودند، در حمله هوایی ارتش عراق کشته شدند.

این فرمانده ارتش عراق همچنین گفت که تروریست‌ها مدام در حال تغییر مخفیگاههای خود هستند، چون در صورت باقی ماندن در یک نقطه هدف قرار می‌گیرند و نیروهای امنیتی و عملیاتی نیز مدام در حال کشف و انهدام این مخفیگاهها هستند.

به گفته سرتیپ «احمد سلیم» ساکنان این منطقه نیز همکاری تنگاتنگی با نیروهای ارتش و الحشد الشعبی دارند و از سوی دیگر عمده نیروهای الحشد در منطقه الطارمیه از خود ساکنان منطقه هستند و توانسته‌اند با رصد و کمین گرفتن در مسیر تروریست‌ها بسیاری از تروریست‌ها را کشته یا مجروح کنند.

منطقه الطارمیه بغداد را به سه استان مرتبط می‌سازد، از شمال به منطقه سامرا در استان صلاح‌الدین، از شرق به استان دیالی و از غرب نیز به استان الانبار راه دارد و این سه استان را به یکدیگر متصل کرده است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: الحشد الشعبی ارتش عراق عراق داعش الحشد الشعبی تروریست ها ارتش عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

در این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 847182 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان خبر ویژه تروریسم در ایران

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق