Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد بشیری روز یکشنبه در آئین افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرستان پاکدشت گفت: امروز کشور با وجود تمامی توطئه‌ها و تحریم‌های اقتصادی دشمنان که معیشت مردم را هدف قرار داده، به لطف هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و ایستادگی مردم در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته و با تمام توان و ظرفیت در حال حرکت رو به جلو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز شاهدیم که با تلاش دولت و همراهی مجلس شورای اسلامی، مشکلات یکی پس از دیگری برطرف شده و قطعا آینده درخشانی به ویژه در سال آینده در انتظار ایران اسلامی است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس یادآور شد: افتتاح هزاران طرح عمرانی و خدماتی در سطح استان تهران نوید بخش و امیدآفرین برای آینده کشوری است که به واسطه ایستادگی و مقاومت مردم توانسته بر توطئه دشمنان فائق آید.

بشیری یکی از مهمترین طرح‌های در دست اجرای استان تهران را پروژه انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران به پاکدشت اعلام کرد و افزود: پاکدشت از اراضی کشاورزی حاصلخیزی برخوردار است که به دلیل کمبود منابع آبی نمی‌توان از تمام ظرفیت موجود استفاده کرد.

وی گفت: با انتقال ۹ مترمکعب آب در ثانیه از محل پساب تصفیه شده جنوب تهران، بخش مهمی از نیاز آبی منطقه تأمین و شاهد رونق کشاورزی در این بخش از استان تهران خواهیم بود.

تمامی روستاهای پاکدشت از زیرساخت‌های توسعه برخوردارند

فرماندار پاکدشت نیز در این مراسم گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اختصاص اعتبارات ویژه از محل مالیات بر ارزش افزوده، تمامی روستاهای پاکدشت از زیرساخت‌های توسعه برخوردارند.

مهدی یوسفی جمارانی افزود: در یکسال گذشته، بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده به روستاهای بخش شریف‌آباد پاکدشت اختصاص یافته که این اعتبارات توسط نمایندگان مردم در شوراها برای اجرای طرح‌های عمرانی هزینه شده است.

وی ادامه داد: این افتخاری بزرگ برای همگان است که سیاست‌گذاری توسعه مناطق روستایی توسط اعضای شوراهای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم اتخاذ شده و توسط دهیاران اجرایی می‌شود و این امر موجب شده تا نیازهای اساسی ساکنین این مناطق تامین و با افزایش امکانات از مهاجرت روستائیان جلوگیری شود.

فرماندار پاکدشت خاطرنشان کرد: اختصاص ۸۵ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان تهران در طول یکسال گذشته در حالی است که دستگاه‌های اجرایی حدود ۵ هزار میلیارد ریال آن همه به صورت اسناد خزانه اعتبار دریافت می‌کنند که این امر نشان از توجه نظام به مناطق روستایی دارد.

۴۰ پروژه عمرانی در روستاهای شریف‌آباد پاکدشت به بهره‌برداری رسید

بخشدار شریف‌آباد از توابع شهرستان پاکدشت نیز در این مراسم گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، بیش از ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی، خدماتی و اجتماعی در مناطق مختلف بخش شریف‌آباد اجرا شده که مهمترین این برنامه‌ها بهره برداری از ۴۰ پروژه عمرانی در سطح مناطق روستایی است.

مهدی علیدادی گفت: مهمترین پروژه‌های عمرانی که در سطح ۱۹ روستای بخش شریف‌آباد پاکدشت اجرا شده شامل زیرسازی، جدول‌گذاری، آسفالت معابر روستایی، بهسازی ساختمان دهیاری، اصلاح و بهسازی شبکه روشنایی معابر روستایی، بهسازی آرامستان ، بهسازی شبکه آبرسانی، اجرای طرح پایش تصویری، ایجاد بوستان و توسعه اماکن ورزشی و فرهنگی روستا است.

وی اعتبارات هزینه شده در مناطق روستایی را شامل ۲۳ میلیارد ریال در روستای کلین، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون کریم آباد، ۲۴ میلیارد ریال جمال آباد، ۲۵ میلیارد ریال آلوئک،۲۰ میلیارد ریال ابراهیم آباد، ۵ میلیارد ریال علی آباد، یک میلیارد ریال  کهریزک، یک میلیارد ریال حصارمهتر، ۳ میلیارد ریال سیاه چشمه، ۵ میلیارد ریال قرمز تپه،۲ میلیارد ریال آفرین، ۱۰ میلیارد یال عبدل آباد بالا، ۵ میلیارد قشلاق کریم آباد، ۱۰ میلیارد ریال حیدرآباد یک میلیارد ریال عبدل آباد پائین، یک میلیارد ریال خلیف آباد، ۲ میلیارد ریال عباس آباد لرنی و ۴ میلیارد ریال  در روستای مندکان اعلام کرد.

پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتر جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ورامین سامانه مالیات بر ارزش افزوده مهدی یوسفی جمارانی پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ورامین سامانه مالیات بر ارزش افزوده مجلس شورای اسلامی ورامین سامانه مالیات بر ارزش افزوده مهدی یوسفی جمارانی پاکدشت یک میلیارد ریال ۵ میلیارد ریال مناطق روستایی ارزش افزوده استان تهران شریف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، پرواز ساعت ۱۵ امروز جمعه به شماره‌پروازی ۱۰۰۶ شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران - خرم‌آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

کد خبر 6095866

دیگر خبرها

  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • نماینده ایران: حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند