Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:22:22 GMT

تساوی صنعت نفت و مس رفسنجان در دیداری دوستانه

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۷۲۱۶

تساوی صنعت نفت و مس رفسنجان در دیداری دوستانه

دیدار دوستانه تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان با نتیجه تساوی خاتمه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان از ساعت 15 امروز (شنبه) در دیداری دوستانه در زمین تربیت بدنی دانشگاه تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  محمدحسین کریم‌زاده و گادوین منشا (پنالتی) برای مس رفسنجان و شاهین توکلی (مدافع مس) و حکیم نصاری (پنالتی) برای صنعت نفت آبادان گلزنی کردند. 

تلاش بی‌نتیجه 2 بازیکن برای جدایی از صنعت نفت/ زبیدی منتظر تصمیم منصوریان

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مس رفسنجان صنعت نفت آبادان مس رفسنجان صنعت نفت آبادان مس رفسنجان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ژیل ویسنته که علی علیپور را برخلاف دو بازی اخیرش در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت 18 امروز (به وقت ایران) در استادیوم دو بسا سکولو به مصاف بوآویشتا رده چهاردهمی رفت.

یاران علیپور که در دو دیدار اخیرشان یک پیروزی و یک تساوی داشتند، امروز هم توانستند به روند شکست ناپذیری خود ادامه بدهند و مقابل بوآویشتا متوقف شدند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته در روزی که بوآویشتا یک پنالتی هم از دست داد، به تساوی یک بر یک در زمین حریف خود رضایت داد تا 33 امتیازی شود و از سقوط مستقیم از لیگ برتر پرتغال نجات پیدا کند و در رتبه دوازدهم جدول این رقابت‌ها قرار بگیرد.

علی علیپور، مهاجم ایرانی ژیل ویسنته پس از دو حضور ثابت، امروز مقابل بوآویشتا در دقیقه 75 وارد زمین شد تا هفدهمین بازی فصل خود در لیگ برتر پرتغال را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • صهیونیست‌ها راه کاروان‌های بشر دوستانه را مسدود کردند
  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد