Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در ششمین روز از دهه مبارکه فجر با حضور استاندار لرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، فرماندار سلسله، امام جمعه این شهرستان و جمعی از مدیران ستادی و مسئولین شهرستانی سه پروژه  عمرانی و طرح اقتصادی در شهرستان سلسله افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 

فرهاد زیویار استاندار لرستان در خصوص افتتاح پروژه‌های شهرستان سلسله اظهار داشت: در ششمین روز از دهه مبارکه فجر یک پروژه عمرانی و دو طرح اقتصادی در شهرستان سلسله افتتاح و آماده بهره‌برداری قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راه اندازی سردخانه دو هزار تنی روستای کاکارضا با حمایت جهاد کشاورزی لرستان در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و زیربنای ۸۰۰ متر با اعتبار هشت هزار و ۵۰۰ میلیون تومان و با اشتغال مستقیم ۲۲ نفر امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

استاندار لرستان تصریح کرد :با توجه به اینکه شهرستان سلسله یکی از قطب‌های کشاورزی و باغداری استان است، ضرورت ایجاد صنایع تکمیلی و تبدیلی و سردخانه برای فروش به موقع محصولات و حمایت از کشاورزان ضرورت منطقه بود که فاز اول آن امروز افتتاح شده و با حمایت‌های لازم فاز دوم و سوم آن هم تکمیل خواهد شد.

وی همچنین به افتتاح و بهره برداری از مرکز درمانی بهداشتی شهید مبشر در روستای سیاهپوش از توابع بخش مرکزی شهرستان سلسله اشاره کرد و گفت: این مرکز بهداشتی درمانی با اعتبار پنجاه هزار میلیون ریال شامل خدمات متنوع در بخش‌های، دندانپزشکی، مامایی و مبارزه با بیماری‌ها و ... در این منطقه ایجاد شده است.

وی افزود: مرکز بهداشتی درمانی شهید مبشر با حمایت بنیاد برکت و شبکه بهداشت و درمان در روستای سیاهپوش بخش مرکزی شهرستان سلسله در زمینی به مساحت دو هزار  متر مربع و زیربنای ۳۷۲ متر مربع و ظرفیت اشتغال ۱۲ نفر امروز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار لرستان سومین طرح شهرستان سلسله را احیاء و راه اندازی مجدد واحد تولیدی آب معدنی مخملکوه عنوان کرد که توسط بخش خصوصی و با حمایت سازمان صنعت معدن و تجارت و با همکاری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در زمینی به مساحت یک هکتار و زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع در فیروزآباد شهرستان سلسله با اعتباری معادل سیصد میلیارد ریال و با ظرفیت اشتغال ۲۵ نفر به بهره برداری رسید.

زیویار خاطرنشان کرد: ضمن حمایت از صنایع تولیدی از هرگونه سرمایه گذاری  جدید در استان استقبال کرده و برای توسعه منطقه از هرگونه حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز استاندار لرستان شهرستان سلسله بهره برداری متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتلی که هفته گذشته در پوشش زباله‌گرد در شهرستان سلسله مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی اضافه کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور