Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از ظهر یکشنبه با موضع گیری مجدد علیه مذاکرات رفع تحریم از ایران در وین گفت، یک توافق هسته‌ای، ثبات در منطقه را افزایش نمی‌دهد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» نفتالی بنت با هشدار در این زمینه گفت، در صورت بازگشت ایران و قدرت‌های جهانی به برجام، منطقه بهای سنگین و نامتناسبی را پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌تازگی یک اندیشکده یهودی مستقر در آمریکا نیز با انتشار یک اینفوگرافی از ضرب‌الاجل‌های دولت کنونی آمریکا درخصوص بازگشت به برجام، اعلام کرد که گویا زمان هیچوقت برای مذاکرات هسته‌ای ایران تمام نمی‌شود.

اندیشکده یهودی جینسا با انتشار یک اینفوگرافی از ضرب‌الاجل‌های توخالی دولت بایدن، گفت گویا زمان هیچوقت برای مذاکرات هسته‌ای ایران تمام نمی‌شود.

این اندیشکده یهودی طی پیامی در صفحه توییتر که حاکی از عصبانیت آن از "دروغگویی‌های دولتمردان بایدن" دارد، نوشت: «بیش از یک ماه از اولین باری که دولت بایدن گفته بود "هفته‌ها، نه ماه‌ها" برای ورود مجدد ایران به برجام باقی مانده است، می‌گذرد».

اندیشکده جینسا در ضمیمه این توییت، یک اینفوگرافی از دفعاتی که مقام‌های آمریکایی و اروپایی مدعی شدند زمان برای بازگشت به توافق هسته‌ای ایران در حال اتمام است، منتشر کرده که نشان می‌دهد آنها از ژانویه سال گذشته میلادی تا ابتدای ماه فوریه امسال، ۲۷ مرتبه این ادعاها را تکرار کرده‌اند.

 «حسین  امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران نیز روز یکشنبه با بیان اینکه ما هیچ پیش شرطی را از طرف آمریکایی دریافت نکردیم، تصریح کرد، به دنبال یک توافق خوب هستیم و به دنبال توافق موقت و محدود نیستیم.

«علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز در توییتی نمایش رفع تحریم را اقدامی سازنده ندانست و نوشت، انتفاع اقتصادی واقعی، موثر و قابل راستی‌آزمایی ایران، شرط لازم برای شکل‌گیری توافق است.

کد خبر 655417 برچسب‌ها ایران و اسرائیل هسته‌ای - برجام مذاکرات وین تحریم هسته‌ای - مذاکرات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و اسرائیل هسته ای برجام مذاکرات وین تحریم هسته ای مذاکرات هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است

بهزاد شیری مدیر عامل بانک با بیان اینکه در سال جهش تولید با مشارکت مردم، شعار پست بانک ایران را «سرمایه انسانی هسته اصلی توسعه بانک است» اعلام کرد وگفت: باید تمامی واحد‌ها در همه ابعاد اعم از تسهیل امور، کاربری کمتر در واحد‌های عملیاتی، توجه به معیشت و آموزش سرمایه انسانی به عنوان برنامه محوری در بانک توجه کنند تا تحول بنیادین و امیدآفرین در بانک شکل بگیرد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری در جلسه ارزیابی عملکرد فروردین ماه برنامه پایش و پویش بانک که عصر روز دوشنبه سوم اردیبهشت سال جاری در سالن ساختمان آموزش بانک برگزار شد، با بیان اینکه صورت‌های مالی پست بانک ایران جز اولین بانک‌هایی بود که پیش نویس آن برای بررسی به حسابرس ارائه و در کدال بارگذاری شده است، تصریح کرد: مجامع عادی و فوق العاده را در پیش داریم و سعی می‌شود در ماه آتی برگزار شود.

مدیرعامل بانک با بیان اینکه اعداد و رقم در بانک بسیار مهم است، ولی از آن مهم‌تر تجزیه و تحلیل اعداد و تبدیل آن به دانش است، ادامه داد: باید اطلاعات را با کمترین اعداد تجزیه و تحلیل کنیم تا بدانیم مشکلات در کجاست و برای رفع آن‌ها اقدام کنیم.

شیری با بیان اینکه اگر همه استان‌ها از ابتدای سال به صورت متوازن با یک رقم ثابت رشد منابع داشته باشند تا پایان سال ۱۰۰ درصد هدف برنامه پایش و پویش خود را محقق می‌کنند، گفت: در این صورت ۵۵٫۵ درصد از وزن کل کارنامه استان خود را بدست آورده است و در پس زمینه آن، توجه بیشتر به معیشت همکاران قرار دارد تا پرداختی بیشتری به آنان داشته باشیم.

وی با تاکید بر حوزه مصارف بانک افزود: مقایسه فروردین امسال طی سه سال گذشته نشان می‌دهد، نسبت مطالبات بانک به بالاترین رقم متناظر خود رسیده است و باید بر اساس برنامه این نسبت مدیریت و به روال منطقی و بهینه قبلی بر گردد.

شیری روند صدور ضمانتنامه‌ها در بانک را طی دو سال گذشته افرایشی توصیف کرد و گفت: دو سال گذشته بستر زمان خوبی برای بانک بود که کار را جلو ببریم و برخی موضوعات را تسهیل کردیم و این امر به فرهنگ سازمانی و بانکی تبدیل شده و در حمایت مالی واحد‌های تولید بسیار موثر بوده است.

مدیرعامل بانک بخش ارزی را یک واحد بدون رقابت با سایر بانک‌های هم تراز دانست و تصریح کرد: وقتی یکی از شعب بانک به اندازه تمام یک بانک کشور خدمات ارزی ارائه کرده است این مسئله قابل تقدیر است. اما حوزه توزیع متوازن در استان‌ها و شعب مورد انتظار است و باید آن را مدیریت کنیم.

دیگر خبرها

  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»