Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی عصر یکشنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین با بیان اینکه با مدیران خاطی که نسبت به مصوبات ستاد کرونا کم توجه بوده و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد خواهد شد،افزود: به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی، یک سوم کارمندان باید به شکل دورکاری فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تعداد مبتلایان در پیک ششم کرونا به اوج خود رسیده و مراجعه بیماران به بیمارستان ها و مراکز درمانی به سرعت در حال افزایش است.

حبیبی افزود: در حال حاضر شاهد افزایش ۱۰ برابری ابتلا و سه تا چهار برابری بستری در بیمارستان ها هستیم که همین موضوع زنگ خطر جدی در زمینه کرونا می باشد.

این مسوول گفت: هفته گذشته کمتر از ۹۰ بیمار بستری در بیمارستان های استان وجود داشت در حالی که این‌ عدد امروز به بالای ۳۵۰ بستری رسیده است.

حبیبی اضافه کرد: علت اصلی این موضوع افزایش سهل انگاری و بی توجهی به کرونا است و این مهم متوجه مردم و مسئولان است.

قرارگیری ۸۵ درصد استان قزوین در وضع قرمز کرونایی

وی با بیان اینکه به نظر می رسد کرونا در بین مردم عادی شده است،اظهار داشت: این درحالی است که ۸۵ درصد  استان قزوین در  وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته و تنها شهرستان های البرز و آوج وضعیت تقریبا آرامی دارند.

این مسوول با بیان اینکه مجبور هستیم محدودیت ها را مجددا اعمال کنیم، گفت: حوزه اصناف باید استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و واکسیناسیون را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند و سازمان صمت و اصناف این برنامه را در اولویت خود قرار دهد.

حبیبی اضافه کرد: فعالیت مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی با توجه به اینکه در وضعیت قرمز کرونایی هستیم به صورت مجازی و غیرحضوری خواهد بود و این موضوع شامل امتحانات هم می شود، البته در مراکز روستایی که امکان برگزاری کلاس مجازی نیست و کمتر از ۱۰ دانش آموز دارد، برگزاری حضوری کلاس ها مجاز است.

این مسوول گفت: مراکز تفریحی و خانه های بازی در تمامی ‌مراکز تعطیل و رستوران ها و مراکز پذیرایی فقط به صورت بیرون بر می توانند فعالیت کنند.

حبیبی اضافه کرد: بیمارستان های استان در وضعیت آماده باش کامل باشند چراکه روند کرونا به شدت در حال تصاعدی شدن است و غافلگیری بیمارستان قابل توجیه نیست.

احتمال برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به شکل خودرویی

وی گفت: در رابطه با راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم ولی به نظر می رسد با توجه به شرایط موجود این مراسم به صورت کاروان خودرویی انجام شود. 

وی اظهار داشت: مراسم تکریم و معارفه با حداقل جمعیت ممکن و در خود  دستگاه های اداری برگزار شود و گرفتن مراسمات بزرگ قابل قبول نیست.

این مسوول گفت‌: در حوزه موضوعات ورزشی مسابقات و فعالیت های داخل سالن به جز برگزاری مسابقات تحت عنوان لیگ ممنوع است و دستگاه هایی که سالن ورزشی دارند در این مدت سالن های خود را اجاره ندهند و استخرها هم به صلاح نیست که فعالیت خود را ادامه بدهند و باید تعطیل باشند.

حبیبی افزود: اعتکاف در شهرهای با وضعیت قرمز ممنوع است و در شهرهای زرد حداکثر با ۳۰ درصد امکان برگزاری می باشد.

جانشین ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین اظهار داشت: شهروندان باید به واکسیناسیون توجه جدی داشته باشند تا شاهد فروکش کردن پیک ششم باشیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا دور کاری استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دور کاری استان قزوین ویروس کرونا دور کاری استان قزوین قرمز کرونایی بیمارستان ها استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند

روح الله مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در استان آماده فعالیت است که این رقم در سال گذشته ۹۴ مورد بود.

وی افزود: با برنامه ریزی های که در حال انجام است سعی داریم تا زمان برداشت محصول گندم تعداد مراکز خرید در استان را افزایش دهیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۵۰ هزار تن گندم از طریق مراکز خرید اداره کل غله در استان خریداری شد، گفت: پیش بینی می‌شود این رقم امسال افزایش یابد.

وی یادآور شد: امسال حدود ۱۵۲ هزار هکتار کشت قراردادی گندم در استان انجام شد.

مهری اظهار کرد: طبق برآوردهای جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع استان برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال مسؤولیت خرید دانه‌های روغنی با سازمان جهاد کشاورزی است.

کد خبر 6089913

دیگر خبرها

  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن