Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@21:22:13 GMT

مخبر ۲ مصوبه دولت را برای اجرا ابلاغ کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۷۵۷۸

مخبر ۲ مصوبه دولت را برای اجرا ابلاغ کرد

معاون اول رئیس‌جمهور مصوبات مربوط به تمدید مهلت‌های مقرر در آئین نامه اجرایی بودجه۱۴۰۰کل کشور و تشکیل کارگروه ویژه سفرهای استانی رئیس‌جمهور را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه مربوط به تمدید مهلت‌های مقرر در آئین نامه اجرایی بودجه ۱۴۰۰ کل کشور به منظور رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان برای تخصیص و صدور اسناد تسویه خزانه نوع اول را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت وزیران در جلسات مورخ ۱۰ و ۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ضمن اصلاح آئین نامه اجرایی جز (۱) بند (ز) تبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، مهلت‌های مقرر در این آئین نامه به منظور رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان برای تخصیص و صدور اسناد تسویه خزانه نوع اول را به ترتیب تا ۲۵ بهمن ماه و ۲۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تمدید کرد.

این تصمیم با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از درخواست‌ها برای تخصیص و صدور اسناد تسویه خزانه نوع اول در آخرین مهلت (در روزهای ۴ و ۵ بهمن ماه) در سامانه الکترونیکی صدور اسناد تسویه خزانه ثبت شده است و عملاً امکان رسیدگی و صدور تخصیص تا مهلت‌های مقرر در آئین نامه اجرایی مربوط وجود ندارد، از سوی دولت اتخاذ شد.

همچنین معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به تشکیل کارگروه ویژه سفرهای استانی رئیس‌جمهور را برای اجرا ابلاغ کرد.

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۴ آذر ۱۴۰۰، به استناد اصل (۱۲۷) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به منظور بررسی و پیگیری موضوعات و توافقات مهم استان‌ها در سفرهای استانی رئیس جمهور، با تشکیل کارگروه ویژه سفرهای استانی رئیس جمهور موافقت کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت محمد مخبر قانون بودجه سال قانون اساسی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سفرهای استانی رئیس جمهور صدور اسناد تسویه خزانه آئین نامه اجرایی مهلت های مقرر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۷۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.

 

محمد مخبر 

معاون اول رئیس‌جمهور

دیگر خبرها

  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال