Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@05:29:47 GMT

مدیرعامل بانک صنعت و معدن منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۷۷۳۳

مدیرعامل بانک صنعت و معدن منصوب شد

آفتاب‌‌نیوز :

احسان خاندوزی در این حکم از مدیرعامل جدید بانک صنعت و معدن خواست تا همه تلاش و مساعی خود را در راستای نیل به اهدافی همچون هدایت اعتبارات به سمت بخش‌های مولد اقتصاد، سودآور ساختن عملیات بانک، خروج از بنگاه‌داری و واگذاری اموال مازاد، استقرار کامل حاکمیت شرکتی، استقرار کامل نظام اعتبارسنجی، رعایت کامل مصوبه‌های شورای پول و اعتبار، توجه به جوان گرایی، شفافیت، جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تملیکی، وصول مطالبات و رعایت انضباط بودجه مصوب و مدیریت هزینه‌ها معطوف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خورسندیان از فروردین ماه سال گذشته به عنوان عضو هیأت مدیره همکاری خود را با بانک صنعت و معدن آغاز کرد.

وی دارای مدرک دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه عالی دفاع ملی است و علاوه بر عضویت هیات مدیره بانک صنعت و معدن، در کارنامه شغلی وی سوابق تجربی و کاری ارزشمندی در زمینه‌های اقتصادی و بانکی به چشم می‌خورد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها، مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه و شرکت‌های دولتی، مدیرکل دفتر تحقیقات و سیاست‌های پولی و بازرگانی، ریاست گروه مطالعات مالی بین‌الملل وزارت امور اقتصادی و دارایی و همچنین عضویت در هیات مدیره بانک ملت از جمله مهمترین مسئولیت‌های وی در گذشته بوده است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: احسان خاندوزی بانک صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید