Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یک داور زن برای اولین بار در جام ملت های آفریقا قضاوت کرد که اتفاقی تاریخی در این مسابقات به شمار می آید. سلیمه رادیا موکاسانگا، داور متولد رواندا ۳۵ ساله بوده و داور اصلی از تیم چهار نفره ای که برای مسابقه زیمبابوه و گینه در استادیوم احمدو آهیدو انتخاب شده بودند. کارین اتمزابونگ از کامرون، فاتحه جرمومی و بوچرا کربوبی داور VAR از مراکش او را در امر این قضاوت کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سلیمه رادیا موکاسانگا در گذشته و زمانی که به عنوان داور چهارم در بازی گینه و مالاوی در بافوسام حضور داشت، نام خود را به عنوان اولین داور زن در یک بازی رسمی در سطح قاره آفریقا به ثبت رسانده بود. اما عملکرد خوب این داور باعث شده حالا مسابقه ای در سطح جام ملت های آفریقا نیز به او سپرده شود.

برای خواندن مشروح این گزارش اینجا را کلیک کنید.

258 251

کد خبر 1600351

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوتبال آفریقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی

مرکز اراک؛ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم آلومینیوم اراک میهمان چادرملو اردکان است.

در دیگر دیدار‌های این مرحله، تراکتور تبریز و مس رفسنجان با هم مسابقه می‌دهند، دو تیم لیگ برتری گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و سپاهان اصفهان نیز میزبان ملوان بندر انزلی است.

چادرملو اردکان به دلیل برگزاری دو مسابقه بیرون از خانه در مراحل گذشته، در یک چهارم نهایی میزبان آلومینیوم اراک شد.

پس از این مرحله در نیمه نهایی برنده مسابقه آلومینیوم، چادرملو با پیروز دیدار تراکتور و مس مسابقه می‌دهند و برنده مسابقات گروه C و D نیز برابر هم قرار می‌گیرند.

دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

مسابقات مرحله نیمه نهایی پس از فیفا دی در روز‌های ۲۴ یا ۲۵ خرداد و دیدار نهایی هم در یکی از روز‌های ۳۰ یا ۳۱ خرداد انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی