Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@09:22:57 GMT

دستگیری یک مزاحم اینستاگرامی در رشت

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۷۸۴۲

دستگیری یک مزاحم اینستاگرامی در رشت

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - رئیس پلیس فتای استان گیلان گفت: در پی شکایت خانم جوانی مبنی بر مزاحمت و دریافت پیام‌های نامناسب و توهین‌آمیز در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

کارشناسان پلیس فتا با انجام یک‌سری اقدامات فنی و تخصصی و بررسی‌های ادله موجود، گرداننده صفحه اینستاگرامی مورد نظر را شناسایی و طی هماهنگی قضایی، متهم پرونده را در منزلش در شهرستان رشت دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر، متهم ۴۵ ساله در تحقیقات پلیس پس از مواجهه با دلایل و مستندات لب به اعتراف گشود و هدف خود از این عمل مجرمانه را سرگرمی بیان کرد.

این فرد به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای استان گیلان همچنین گفت: ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی از مصادیق جرم محسوب شده و با خاطیان در این گونه جرائم برابر قانون برخورد می‌شود.

کاربران باید در فضای مجازی نسبت به حفظ حریم خصوصی سایر افراد اهتمام ویژه داشته باشند.

سرهنگ نقی‌مهر از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت سایبری اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فتا هتک حیثیت فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد

 


به گزارش تابناک از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی روز پنجشنبه افزود: این صفحه مجازی در ایام قبل و بعد انتخابات مجلس شورای اسلامی همواره با تمسخر مسوولان و شخصیت های منطقه قصد تشویش اذهان عمومی را داشته است.

وی اظهارداشت: گرداننده اصلی این صفحه مجازی با اقدام حرفه ای پلیس فتا چالوس شناسایی و دستگیر و با دستور مقام قضایی راهی زندان شد.

رییس پلیس چالوس یادآور شد: پلیس موظف است تا نسبت به جلوگیری از انتشار هرگونه محتوای غیرواقعی و مجرمانه اقدام کند و در صورت وقوع متهمان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد

شهرستان چالوس در غرب مازندران واقع شده است.

دیگر خبرها

  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی