Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - اصحاب رسانه استان کردستان دغدغه‌هایشان را با نماینده ولی‌فقیه در کردستان در میان گذاشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اصحاب رسانه استان کردستان عصر امروز به‌مناسبت دهه مبارک فجر با نماینده ولی‌فقیه در کردستان دیدار و گفت‌وگو کردند. خبرنگاران در این نشست مسائل و مشکلات خود را مطرح و نماینده حضرت آقا نیز با سعه صدر دغدغه‌های آنان را گوش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی،  نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به درخواست برگزاری جلسات مداوم اظهار داشت: از این به بعد ماهانه یا هر 45روز یکبار با حضور خبرنگاران جلسه برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه این جلسات به منظور انعکاس دغدغه‌ها و انعکاس مسائل و مشکلات برگزار خواهد شد،  گفت: هر رسانه‌ای که می‌خواهد رسانه و وجدان داشته باشد، باید در انعکاس اخبار صداقت داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با ابراز تاسف از اینکه صداقت که یک امر جهانی بوده و همه عالم راستگویی را می‌پسنند، رفته رفته گوهر نایاب می‌شود، تصریح کرد: گاهی برخی رسانه‌ها زبان مبالغه داشته که این خلاف صداقت است؛ برخی‌ها از رسانه‌ها دروغ نمی‌گویند اما آنچه که باید و شاید را منعکس نکرده و پنهان‌کاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها با زبان سر انسان را می‌برند و آبرو برایشان مهم‌ نیست، افزود: برای شناخت انسان‌ها ساعت‌ها اطلاعات جمع‌آوری کرده تا هر کس را در جای خود بشناسم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی امیدآفرینی را از جمله رسالت رسانه‌ها خواند و بیان کرد: اصحاب رسانه نگرانی‌های عاقلانه را بیان کنند

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها به دردها و نیازهای مردم جامعه توجه کنند، اظهار کرد: متاسفانه رسانه‌ای که کاملا سیاسی می‌شود، برخی مشکلات را طرح کرده که اصلا مشکل عموم مردم نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان "حق‌جویی و حق‌طلبی" را از دیگر رسالت‌ رسانه‌ها خواند و خاطرنشان کرد: رسانه باید با رعایت چارچوب‌ها دنبال حق و حقیقت و انتقاد دلسوزانه داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تاکید بر اینکه واژه محرومیت برای کردستان به‌کار برده نشود، یادآور شد: خبرنگاران مطالبی را منعکس کرده که مشکلی را از جامعه کم کنند.

فرمانده سپاه کردستان: اصحاب رسانه به مثابه یک لشکر در جنگ نرم هستنداستاندار کردستان: عدم به‌کارگیری ابزار هنر و رسانه جامعه را دچار برداشت اشتباه می‌کند

عرفان خادم، از پیشکسوتان حوزه رسانه استان کردستان با بیان اینکه رسانه‌های استان با مشکلات زیادی مواجه‌اند، اظهار کرد: اکثر خبرنگاران مشکل بیمه داشته و با کمترین حقوق فعالیت می‌کنند.

توفیق مفاخری، مسئول بسیج رسانه استان کردستان نیز در این نشست با انتقاد از انتشار برخی مطالب و اخبار جلسات داخلی از سوی برخی خبرنگارنماها در کانال‌های ضدانقلاب اظهار داشت: نیاز است دستگاه‌های مربوطه جلوی این کارها را بگیرند.

وی افزود: برخی نشریات مکتوب استان که مجوزشان از نظام و بیشترین آگهی دولتی و یارانه را از ارشاد می‌گیرند، حاضر نیستند یک کلمه از خدمات نظام چاپ کنند.

عبدالله رحمانی، مسئول خبرگزاری ایرنا در استان کردستان با بیان اینکه مشکل معیشتی همکاران حوزه رسانه یکی از دغدغه‌هایمان است، اظهار کرد: اگر زبان‌گویای مردم و پل بین مردم و مسئولان هستیم‌، نیازمند حمایت هستیم.

رحمانی با ابراز خرسندی از اینکه درِ دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به روی خبرنگاران باز است، تصریح کرد: کاش این جلسه در دفترهایی برگزار می‌شد که هنوز نتوانسته‌ایم مسئولان آنها را ببینیم.

منصور اولی از خبرگزاری کردپرس نیز در این نشست با بیان اینکه نیازمند هم‌افزایی رسانه‌ای هستیم، اظهار داشت: اگر ما در این حوزه و فضای اطلاع‌رسانی دچار ضعف هستیم، به‌خاطر کم‌کاری در این حوزه است.

وی امروزه منشاء بسیاری از تحولات در کشورها توسط رسانه‌های مکتوب ایجاد می‌شود، رسانه‌ها از برخورد علمی با مسائل در حوزه رسانه دچار ضعف هستیم.

اولی با اشاره به اینکه رسانه‌های استان کردستان بنیه مالی‌شان ضعیف و توانایی اجرایی طرح‌ها و برنامه‌های کاری خود را ندارند، تصریح کرد: متاسفانه برخی از رسانه‌ها استفاده شخصی داشته و حمایت ادارات نیز مستلزم انتشار اخبار آن دستگاه اجرایی است.

وی با بیان اینکه برخی ادارات با همراه افرادهایی به‌نام رسانه به میدان رانت بزرگ تبدیل شده است، اگر ادارات دست از مافیاگرایی بردارند، با مشکل مواجه خواهیم شد، ارشاد کردستان نیز با حوزه رسانه ارتباطی نداشته و حلقه‌ای در آن مجموعه تشکیل شده که تنها دنبال اهداف خود هستند.

اولی با ذکر اینکه خبرنگاران واقعی کردستان نجیب‌ترین و پاک‌ترین قشر بوده که با عزت نفس و با عشق و علاقه فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: انتظار می‌رود جلوی حمایت برخی دستگاه‌ها از افرادهایی که به نام خبرنگار با کانال‌های ضدانقلاب ارتباط داشته، گرفته شود.

این خبرنگار کردستانی تشکیل جبهه رسانه‌ای و ارتقای آمورش در این حوزه را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: امیدواریم متولیان این حوزه به وظایف خود عمل کنند.

علی کریمی از تابناک کردستان نیز در این نشست با بیان اینکه برخی ادارات زمانی‌که نشست‌های خبری‌شان را برگزار می‌کنند، جا برای نشستن نیست، 

وی با بیان اینکه یک سری از خبرنگاران ما را قبول نداشته و کارچاق‌کن می‌دانند، گفت: بنده در روابط‌عمومی یک اداره کار کرده‌ام؛ روابط‌عمومی‌ها به ما اهمیت نمی‌دهند اما برخی‌ها آگهی چندمیلیونی می‌گیرند!

خبات ساعدی از مهر کردستان با اشاره به اینکه از 84 تا 96 در حوزه بازرس خانه مطبوعات فعالیت داشتم، 160اداره در کردستان با ترفندهای مختلف در آگهی‌دادنشان تخلف کرده و باید جلوی آنها را بگیریم.

کلثوم مومنی خبرنگار ایرنا کردستان با بیان اینکه مسئولان استانی در مقابل هجمه‌های رسانه‌های ضدانقلاب از خبرنگاران حمایت نمی‌کنند، عنوان کرد: متاسفانه برخی از خبرنگاران نیز تنها اخبار را کپی می‌کنند.

روناک‌ کنعانیان، خبرنگار کردستانی نیز در این نشست با بیان اینکه همواره مشکلات مردم را منعکس کرده‌ام، گفت: به‌عنوان یک بانوی خبرنگار انتظار دارم که دردل‌هایمان به مرکز منعکس شود؛ 17سال است که به‌خاطر سرپرست خانواده بودن و فرزندانم در سخت‌ترین شرایط در حوزه رسانه فعالیت داشته و چندسال پیش مورد حمله برخی افراد اراذل و اوباش قرار گرفته و دچار بیماری قلبی شدم.

وی با بیان اینکه متاسفانه به عنوان فعال رسانه یک حامی در کردستان نداریم، گفت: مدتها در هیچ جلسه‌ای حضور پیدا نمی‌کردم چراکه گزینشی افراد را انتخاب می‌کنند؛ سال‌هاست بیمه نداریم مسئولان همچنان شعار می‌دهند، اخیرا وزیر ارشاد هم قول حل این دغدغه را داد اما تاکنون عملی نشد.

این خبرنگار کردستانی تصریح کرد: با هزینه شخصی به روستاها رفته و مسائل و مشکلات مردم روستا را منعکس کرده‌ام اما کسی حمایت نمی‌کند.

کنعانیان با ادعای اینکه مسئولان و روابط‌عمومی ادارات استان کردستان مدت‌هاست جلسه برگزار نکرده چراکه عملکرد و خبر جدیدی برای گفتن ندارند، یادآور شد: به‌جای تخریب، انتظار حمایت داریم. 

انتهای پیام/481/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کردستان رسانه استان کردستان نیز در این نشست استان کردستان اصحاب رسانه حوزه رسانه دغدغه ها رسانه ها رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در سفر به شادگان ضمن دیدار با مردم و عشایر این شهرستان با مشکلات و مطالبات شهروندان آشنا شد.

حجت الاسلام منصوری امام جمعه شادگان در این مراسم گفت:  در این سفر  حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان به همراه سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)   خوزستان و مجموعه شجره تربیتی استان در شهرستان شازگان حضور پیدا کردند و علاوه بر بررسی مسائل مربوط به شجره طیبه صالحین  و حلقه‌های  تربیتی در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این دیدار دغدغه‌های مردم با  حضور  مسئولین شهرستان  مطرح شد و انشالله سفر نماینده ولی فقیه در استان سفر پر خیر و برکتی برای شهرستان باشد.

 در این دیدار  مشکلات حوزه‌های مختلف  عمرانی و.. مطرح شد و بر حسب مورد جهت رسیدگی دستورات لازم  به مدیران مربوطه صادر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت