Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار هفته سیزدهم لیگ دسته دوم فوتبال در ارومیه بین ۹۰ این شهر و مس نوین کرمان به تساوی انجامید.

مورد بی‌توجهی هستیم ولی از تیم رضایت دارم

مدیرعامل مربی ۹۰ ارومیه درخصوص بازی افزود: بازی امروز علی‌رغم عملکرد خوب بازیکنان و برتری کاملی که نسبت به حریف داشتیم، تنها روی بدشانسی و یک غفلت به گل تبدیل شد و برد را از دست دادیم با این حال به مجموعه تیم بابت عملکردشان در این بازی و در طول فصل فرسایشی لیگ دسته دو با توجه به مشکلات موجود تبریک می‌گویم و از آنان قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی بهاری گفت: تلاش خواهیم کرد با جذب بازیکنان و برطرف کردن نقاط ضعف در تعطیلات نیم‌فصل و تلاش بازیکنان مدعی صعود باشیم و دوباره به لیگ دسته یک بازگردیم.

وی با گلایه از بی‌توجهی‌ها به تیم ۹۰ و بی‌مهری به فوتبال بخاطر والیبال اضافه کرد: فوتبال مورد بی‌مهریست و متاسفانه زیر سایه والیبالی قرار گرفته که علی‌رغم بودجه سنگین با بازیکنان غیربومی شکست‌های پیاپی را پذیرفت و هیچ‌کس نیز به آنها انتقادی نکرد.

بهاری ادامه داد: تیم بدون کمک مسئولین شهری و استانی امیدوار به صعود است و با استفاده از یک شاکله بومی نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و توانسته توجه هواداران و رسانه‌ها را به خود جلب کند و متاسفانه علی‌رغم بی‌توجهی‌ها، با چند بازیکن جدید مذاکراتی انجام داده‌ایم و تلاش خواهیم کرد آنان را جذب کنیم.

مدیرعامل مربی ۹۰ ارومیه گفت: ما هم علاقمند به جذب یک سرمربی با کارنامه برای بهبود شرایط فوتبال و تیم هستیم ولی با توجه به عدم حمایت از سوی مسئولین مختلف، هیچ مربی‌ حاضر به آمدن به ارومیه نمی‌شود و امیدواریم این تیم با این شرایط به سرنوشت تیم‌های پاکدیس و شهرداری ارومیه گرفتار نشود و سهمیه این شهر حفظ شود.

سطح بازی فراتر از لیگ دسته ۲ بود

مربی مس نوین کرمان اظهار داشت: به تیم خوب ۹۰ و مجموعه این باشگاه تبریک می‌گویم تیمی بسیار خوب و قدرتمندی تشکیل داده و این بازی نیز شاهد یک دیدار تاکتیکی و جذاب از سوی دو تیم بودیم.

محسن نخعی گفت: دو تیم موقعیت‌های گل زیادی داشتند و باید به این کیفیت بازی در لیگ دسته دو به فوتبال کشور تبریک گفت.

وی اضافه کرد: برای برد به ارومیه آمده بودیم و گرچه به تازگی هدایت این تیم را پذیرفته‌ام با توجه به از دست دادن امتیازات در نیم فصل نخست و اختلاف زیاد با تیم‌های رده بالا، باز هم امید داریم که با کسب نتایج بهتر در نیم فصل دوم به جمع تیم‌های بالانشین برسیم

وی درخصوص زمین مسابقه نیز گفت: زمین ورزشگاه تختی ارومیه از بسیاری ورزشگاه‌های تیم‌های حاضر در لیگ دسته ۲ با کیفیت‌تر است.

برچسب‌ها فوتبال آذربایجان غربی نود ارومیه ارومیه مس کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال آذربایجان غربی نود ارومیه فوتبال آذربایجان غربی نود ارومیه ارومیه مس کرمان لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!

به گزارش "ورزش سه"، دربی کانتی امشب در ورزشگاه پراید پارک مقابل کارلایل یونایتد برنده شد و به صورت خودکار به لیگ دسته اول فوتسال انگلیس معروف به چمپیونشیپ، صعود کرد.

این تیم امشب در آخرین بازی فصل لیگ دسته دوم مرسوم به لیگ وان، با نتیجه 2-0 مقابل کارلایل یونایتد پیروز شد تا به یک فصل موفق پایان دهد. دربی کانتی طی 46 بازی این فصل 92 امتیاز کسب کرد و به 28 برد، 8 تساوی و 10 شکست دست یافت.

دربی کانتی که مدتی با هدایت وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، سر زبان‌ها افتاده بود با هدایت پل وارن به لیگ دسته اول صعود کرده است. او فصل گذشته این تیم را به رده هفتم لیگ دسته دوم انگلیس رسانده بود.

ویدیویی از ورزشگاه خانگی دربی کانتی منتشر شده که نشان می‌دهد طرفداران این باشگاه بعد از سوت پایان بازی از شدت هیجان وارد زمین می‌شوند و این دستاورد را جشن می‌گیرند.

بازیکنان دربی کانتی همچنین رکوردهایی را در این مسیر به ثبت رسانده‌اند و بیشترین امتیاز را در تاریخ باشگاه به دست آورده‌اند. همچنین آن‌ها برای اولین بار در یک فصل 13 بازی خارج از خانه را برده‌اند.

دیگر خبرها

  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم