Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رستمی عزت روز یکشنبه در اختتامیه  مسابقات انتخابی تیم ملی استندآپ پدل برد کشور افزود: مسابقه انتخابی در ۲ بخش بانوان و آقایان و در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان در جزیره قشم ساحل بندر سوزا برگزار شد.
وی ادامه داد: ۱۲۰ شرکت کننده از استان‌های اصفهان، کردستان، گیلان، مازندران، تهران، خوزستان، هرمزگان ، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، منطقه آزاد کیش، خراسان رضوی، بوشهر و منطقه آزاد قشم در این مسابقه حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس فدراسیون موج سواری آسیا تصریح کرد: در بخش بانوان  این مسابقه و در رسته موج‌سواری سه کیلومتر بزرگسال، ستایش گودرزی، مریم آقایی، یگانه یاقوت پور و کوثر حاضر خواجه داد به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم مشترک را کسب کردند.

وی افزود: در بخش ٢٠٠ متر استندآپ سرعت نگین مهر آیین اول شد، نازنین امین زاده به مقام دوم رسید و  رویا بختیاری بر سکوی سوم ایستاد.

رستمی عزت ادامه داد:  در بخش پدلینگ ٢٠٠ متر  معصومه خورشیدی مدال طلا گرفت، ستیا نجفی بر سکوی دوم ایستاد و  لیدا فرهمند و منصوره اکبر یزدی  ببه صورت مشترک سوم شدند.

وی اظهار کرد: در بخش ٢٠٠ متر استندآپ سرعت جوانان آتنا پور جعفرو محبوبه صادقی به ترتیب به مقام اول و دوم رسیدند.

رییس انجمن ورزش های موج سواری جمهوری اسلامی ایران افزود: در بخش آقایان نیز در بخش ٢٠٠ متر پدلینگ پارسا دوخایی مدال طلا را به گردن آویخت، احسان پور جعفری دوم شد و کاوه جوانشیر و محمد صالحی به صورت مشترک سوم شدند.

وی ادامه داد: در بخش ٢٠٠ متر استند آپ بزرگسال محمد جواد مظفری، محسن تراهی، پارسا محمد علیزاده و شاهد عیدانی به ترتیب اول، دوم و سوم مشترک شدند.

رستمی عزت گفت: در بخش ٦ کیلومتر استند آپ سعید اصلانی اول شد، سعید برتینا به مقام دوم رسید و علیرضا یحیی پور و عابد شجاعی به مقام سوم مشترک رضایت دادند.

وی افزود: در بخش ٢٠٠ متر استند آپ جوانان محمدصالح حسینی به مدال طلا رسید،آریا نصری بر سکوی دوم ایستاد و محسن صادقی و محمد مهدی ابراهیمی به صورت مشترک سوم شدند.

نایب رییس فدراسیون موج سواری آسیا  در ادامه خاطرنشان کرد: در حال برنامه ریزی برای برگزاری مسابقه بانوان مسلمان مسابقاتی در ایران  هستیم و از بانوان کشورهای مسلمان حوزه خلیج فارس برای شرکت در این مسابقات دعوت می‌کنیم.
وی تاکید کرد: در مسابقه آسیایی برای کسب مدال طلا در بخش‌های طلای بانوان و آقایان می‌رویم و پیش بینی می‌شود در مسابقه جهانی نیز صاحب مدال شویم.

دومین دوره مسابقه انتخابی تیم ملی استندآپ پدل برد از چهاردهم تا هفدهم بهمن ماه به مدت چهار روز در جزیره قشم برگزار شد.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان قشم خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان قشم خلیج فارس وزارت ورزش و جوانان قشم خلیج فارس بخش ٢٠٠ متر موج سواری مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور