Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:04:30 GMT

۳۰ طرح در شهرستان گناباد به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۷۹۶۴

۳۰ طرح در شهرستان گناباد به بهره برداری رسید

«رضا نصیری» فرماندار گناباد در آیین بهره‌برداری از طرح‌های دهه فجر این شهرستان، اعلام کرد: ۲۶ طرح مخابراتی با اعتبار ۱۴۲ میلیارد ریال، طرح‌های عمران شهری، المان شهدای گمنام و کتابخانه مدرسه علمیه حسنیه شهر کاخک با اعتبار ۱۲۲ میلیارد ریال، ایجاد شبکه با فیبر نوری، احداث سایت‌های همراه و ارتقاء اینترنت شبکه همراه، راه اندازی و توسعه شبکه تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت, ADSL VDSL و  FTTH در مناطق مختلف شهرستان گناباد از جمله طرح‌هایی است که مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این طرح‌ها در سایت‌های همراه ۲G یا ۳G روستاهای اروک، کلاته شیخی، رزگ و دیسفان، شبکه فیبرنوری و مرکز تلفن با فیبر یا کافوی نوری در مناطق نوغاب شهر گناباد، شهرک ۲۲ بهمن و زیبد و توسعه اینترنت با فیبر نوری یا FTTH  و همچنین افزایش پهنای باند و توسعه تلفن ثابت و اینترنت آن در ۱۲ نقطه شهری و روستایی از مراکز تابعه شهرهای گناباد، کاخک، بیدخت و روشناوند به اجرا درآمده است.

نصیری ادامه داد: فاز دوم بلوار شهید سلیمانی شهر کاخک و میدان مشاهیر این شهر با وسعت ۷۰۰ متر مربع روز یکشنبه مورد بهره‌برداری قرار گرفت و برای اجرای این طرح در مجموع ۳۵ هزار مترمربع زیرسازی و آماده‌سازی و یک هزار و ۵۰۰ متر جدول گذاری و ۹ هزار متر مربع آسفالت انجام شده است.

وی در آیین بهره‌برداری از کتابخانه مشارکتی امام خامنه‌ای مدرسه علمیه حسنیه شهر کاخک نیز گفت: موضوع کتاب و کتاب‌خوانی یکی از مهمترین و موثرترین برنامه‌های فرهنگی و علمی است که با ترویج آن می‌توان به بخشی از نیازهای جامعه به ویژه نسل جوان پاسخ داد.

حجت‌الاسلام «علی‌اکبر سبزیان» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: امروز کتابخانه‌های عمومی از حالت سنتی صرف انباشت و امانت کتاب و سالن مطالعه خارج شده‌ و به فرهنگ‌سراهای اجتماعی که وظیفه پاسخگویی به نیازهای دانشی و اطلاعاتی مردم را دارند، تبدیل شده‌اند، کتابداران هم به عنوان مشاوران امین مردم در حال ارایه مشاوره در انتخاب کتاب، سبک خواندن، چگونگی دریافت اطلاعات به عموم جامعه هستند و امیدوارم با تغییر نگاه خود به کتابخانه‌ها شاهد تبدیل شدن این مراکز به پایگاه‌های علم، نوآوری و مشارکت اجتماعی و فرهنگی باشیم.

شهر کاخک از توابع شهرستان گناباد دارای دو کتابخانه عمومی امام زاده محمدعابد(ع) و شهید باهنر است و کتابخانه عمومی مشارکتی امام خامنه‌ای حوزه علمیه حسنیه نیز به عنوان سومین کتابخانه عمومی شهر کاخک با مساحت ۱۱۰ متر مربع و بالغ بر ۱۲ هزار نسخه کتاب راه‌اندازی شد.

به گزارش ایرنا، امسال ۱۵۰ طرح عمرانی در مجموع با هزینه ۲ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال در دهه فجر در شهرستانهای گناباد، خواف و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد.

شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها افتتاح طرح گناباد دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح گناباد دهه فجر افتتاح طرح گناباد دهه فجر بهره برداری شهر کاخک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان