Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی کامیون‌ داران اصفهان از عدم اجرای بخشنامه ای مرتبط با نحوه دریافت کارمزد شرکت های حمل و نقل خبر داد که قرار بود از اول بهمن ماه اجرایی شود.

به گزارش تین نیوز، محسن جلالی در پیامی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، خطاب به مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نوشت: جناب آقای دکتر دغاغله بخشنامه ای که قرار بود ۱۴۰۰/۱۱/۱ اجرا شود و قول اجرای آن را داده بودید، اجرایی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاوان ناهماهنگی های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را به اندازه کافی این صنف پرداخت کرده و دیگر طاقت این قانون شکنی ها را ندارد.

بیشتر بخوانید: انجمن ها؛ جایی برای دفاع از راننده و کامیوندار یا سدی در مقابل آنها محاسبه کمیسیون دریافتی شرکت های حمل و نقل در سامانه برخط بار

او ادامه داد: ای کاش قبل از اینکه بخشنامه ای صادر شود فکری برای اجرای آن می‌ کردید سپس بخشنامه صادر می شد؛ با این حال ما هنوز منتظر اجرای این بخشنامه هستیم.

به گزارش تین نیوز، اشاره عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کامیون‌ داران اصفهان و حومه به دستور العملی است که در تاریخ 18 دی ماه 1400 از سوی غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، صادر شده است.

بر اساس این دستورالعمل قرار بود از ابتدای بهمن ماه سال جاری همه مراحل صدور بارنامه به صورت سیستمی محاسبه و اعمال شود.

در متن این بخشنامه آمده بود که محاسبه مبلغ کمیسیون دریافتی شرکت های حمل و نقل در سامانه بارنامه برخط اعمال و کنترل خواهد شد به طوری که محاسبه کمیسیون های دریافتی شرکت ها در مرحله اول از ابتدای بهمن ماه امسال طبق توافق صورت گرفته در سامانه بارنامه برخط عملیاتی می شود.

به گزارش تین نیوز، با وجود این که این بخشنامه رضایت خاطر زیادی در بین رانندگان کامیوندار به وجود آورده بود و با استقبال آنان مواجه شده بود، هنوز از اجرای آن خبری نیست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل تین شبکه های اجتماعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حمل و نقل جاده ای قانون حمل و نقل جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرایه حمل بار بارنامه الکترونیکی تن کیلومتر رانندگان و کامیونداران بارنامه رانندگان کمیسیون شرکت های حمل و نقل کارمزد شرکت ها راننده کامیوندار محسن جلالی سامانه برخط شرکت های حمل و نقل تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان

مصطفی زینتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از طرح بهسازی معابر روستایی در ۱۰ روستای شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: طرح بهسازی معابر مناطق قهاب رستاق و دامنکوه امسال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح بهسازی در شش روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر و خیابان و جدول گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن دامغان همچنین بین کرد: عملیات بهسازی در روستاهای حسن آباد و فرات در جنوب دامغان شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

زینتی با بیان اینکه جلوگیری از جاری شدن روان آب‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد از مهمترین اهداف اجرای طرح بهسازی در روستاها است، بیان کرد: بهسازی معابر روستایی در زمره مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

کد خبر 6096801

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها