Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:14:27 GMT

رهبر ما مرد اول نظریه پرداز عصر حاضر است

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۸۱۹۴

رهبر ما مرد اول نظریه پرداز عصر حاضر است

سردار رحیم جهانبخش، روز یکشنبه، در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان، که با حضور حجت‌الاسلام علیرضا ادیانی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا و دیگر مسئولان نظامی و انتظامی و برخی از مسئولان برگزار شد، با اشاره به اینکه ایجاد آرامش و امنیت روانی در بدنه نیروی انتظامی از رسالت های حوزه عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی است، افزود: بحث گفتمان سازی بر مبنای فرامین رهبری از نقش‌های اصلی، حوزه عقیدتی، سیاسی است و منبع تامین آن هم، مسجد و منبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی استان زنجان در ۲ سال متوالی، ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در همه بخش ها، رتبه برتر را در سطح کشور کسب کرده است، اظهار داشت: خواستگاه همه این موفقیت ها، گفتمان سازی دینی است که در فرماندهی انتظامی استان زنجان ایجاد شده است.

مقام عالی انتظامی استان زنجان، با بیان اینکه از رسالت های اصلی حوزه عقیدتی سیاسی، گفتمان سازی است تاکید کرد:  امروز نتیجه این رسالت را نیروی انتظامی استان زنجان با گوشت و پوست و استخوان، لمس می کنیم که کاهش ۶۵ درصدی جرایم کارکنان استان، در طی سه سال گذشته، از نتایج آن است که از واژه مصباح نشات گرفته که یادآور حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

سردار جهانبخش گفتمان سازی را مهمترین، قویترین، مستحکم ترین، ماناترین و استوارترین منبع قدرت مدیران در دولت ها و سازمان های بین المللی، عنوان کرد و گفت:با همین بحث گفتمان سازی بود که شهید سلیمانی، عمق استراتژیک ایران را افزایش داد.

وی اظهار داشت: اگر  امروز حاج قاسم را به عنوان یک اسطوره می شناسیم به خاطر قدرت گفتمان سازی و بسیج سازی وی  است که توانسته در این عرصه پیروز میدان ها شود.

فرماندهی انتظامی استان زنجان، در ادامه با اشاره به اینکه دشمن هم به دنبال ایجاد خدشه در گفتمان سازی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: اگرچه تجهیزات نظامی ایران، موجب رعب و وحشت دشمنان و همه نظام سلطه شده است، اما ترس اصلی آنها، از بحث قدرت گفتمان سازی است.

سردار جهانبخش با بیان اینکه آغاز قرآن ،  معنویت است و دین اسلام هم با تکیه بر گفتمان سازی بوده است، اظهار داشت: در حوزه مقابله با ناامنی ها و پیشگیری از جرایم هم، تفکر دینی، واقعا برکتی ملموس برای مجموعه پلیس دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان، افزود: مردم سالاری دینی، اقتصاد مقاومتی و جهاد تبیبن کلید واژه هایی هستند که توسط مقام معظم رهبری بیان شده است که با استناد به گفتمان سازی در آن حوزه ها، هجمه های دشمن خنثی می شود.

زیرساخت های معنوی استان زنجان  بهتر از سایر استان ها است

سجاد نوری رییس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان هم در این آیین با بیان اینکه در استانی مانند زنجان که زیرساخت های معنوی آن بهتر از سایر استان ها است، اجرای ۲ گفتمان لازم به نظر لازم می رسد، گفت: گفتمانی با محوریت خدامحوری و ایمان به عنوان مولفه جامعه و دیگری گفتمان سازی در ایجاد فضای وحدت آمیز است.

وی افزود: این ۲ عنصر اصلی لازمه ادامه مسیری است که مدیر قبلی سال های زیادی در این مسیر متحمل زحمات شده اند و ما نیز باید بر ادامه آن همت کنیم تا آرامش در بدنه نیروی انتظامی بیش از پیش  حاکم شود.

 وی اظهار امیدواری کرد، با عملکرد مناسب خود، به انتخاب مسئولان، پاسخ مناسب دهد.

به گزارش ایرنا، در پایان از خدمات حجت الاسلام قدرت الله عبادی قدردانی و حجت الاسلام سجاد نوری به عنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان معرفی شد.

برچسب‌ها وحدت ملی جرایم سایبری پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحدت ملی جرایم سایبری پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران وحدت ملی جرایم سایبری پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران زنجان فرماندهی انتظامی استان زنجان نیروی انتظامی عقیدتی سیاسی گفتمان سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی ظهر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی که به منظور تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شد، اظهار کرد: تبیین سبک زندگی بزرگان دینی باید همواره مدنظر باشد و آنان را به عنوان الگو به نوجوانان و کودکان معرفی کرد.

وی با اشاره به شهادت استاد شهید مطهری در ۱۲ اردیبهشت سال ۵۸ به دست گروهک فرقان، ادامه داد: پس از شهادت این فیلسوف انقلابی از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه به نام هفته معلم و هفته عقیدتی - سیاسی نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب، برنامه‌های جامع و کاملی در هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سطح ملی، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، گفت: برای امسال نیز برنامه‌های متنوع‌تر از سال گذشته در سطح مدارس، آموزشگاه‌ها، کانون‌ها، پایگاه‌های بسیج و مساجد پیش بینی شده و انتظار است برنامه‌ها پربارتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: نواخته شدن زنگ قرآن و ولایت در ۲۵ مدرسه استان، گلباران مزار مطهر شهدا، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت به منظور دیدار از نمایشگاه هوا و فضا، فضاسازی شهری، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، دیدار فرهنگیان، مربیان و اساتید بسیجی با ائمه جمعه در شهرستان‌ها، تشکیل گروه‌های صالحین، برپایی محافل انس با قرآن با رویکرد تفسیر در کانون‌ها و پایگاه‌ها از جمله برنامه‌های پیش بینی شده این نهاد انقلابی است.

حجت الاسلام عبدی، تجلیل و تکریم از معلمان، هادیان سیاسی، مربیان عقیدتی و فراگیران برتر سال، دیدار با خانواده شهدا، مربیان عقیدتی و جانبازان معلم و مربی، اجرای برنامه‌های تبیینی و ترویجی با محوریت اندیشه مطهر در قالب سخنرانی، فیلم و کارگاه‌های علمی و تخصصی، اعزام ۴۰ نفر از معلمان برتر و بسیجی استان جهت دیدار با مقام معظم رهبری از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه، گفت: طبق روزشمار هفته عقیدتی سیاسی برنامه‌ها امسال از شنبه هشتم آغاز و تا جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: این نهاد انقلابی در کنار دشمن‌شناسی، استکبارستیزی و مقابله با شبیه‌خون فرهنگی به مباحث اعتقادی و قرآنی نیز توجه ویژه دارد و نتیجه آن در خارج از مرزها نمایان می‌شود که نمونه آن وعده صادق است.

۳۰۰ معلم جهادگر در استان مرکزی فعالیت دارند

مسؤول بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی، نیز در این نشست گفت: قریب به ۴۰ هزار شهید کشور معلم و دانش‌آموز هستند که از این تعداد ۱۲۰۰ شهید متعلق به استان مرکزی است.

رضا محمدگلی با اشاره به اینکه اکنون ۳۰۰ معلم جهادگر در استان مرکزی فعالیت دارند، گفت: اعزام معلمان نمونه و بسیجی محضر مقام معظم رهبری، اعزام ۴۰۰ نفر به اردوی راهیان پیشرفت جهت بازدید از نمایشگاه هوا و فضا در تهران، انتخاب و تجلیل از ۱۰ معلم ماندگار، برگزاری همایش معلمان بسیجی، تجلیل از معلمان جهادگر در تیم پیشرفت مدرسه از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج است.

کد خبر 6087866

دیگر خبرها

  • راه‌حل نشدنی نظریه‌پرداز توسعه دانشگاه جان هاپکینز
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • ابتکار جالب یکی از کارگران حاضر در دیدار با رهبر انقلاب
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان