Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی»  عصر یکشنبه در آیین" یاد یار و دیار" در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام در خمین افزود: از این شمار کتاب، تاکنون ۲۳ عنوان چاپ و رونمایی شده و ۳۰ عنوان در حال آماده سازی و چاپ است.
سرهنگ پاسدار کریمی با اشاره به آماده سازی ۱۱ کتاب صوتی در حوزه دفاع مقدس، عنوان کرد: در مجموع تاپایان امسال، ۶۴ کتاب صوتی و چاپی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب در استان مرکزی رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، تبیین تاریخ، فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در طول جنگ تحمیلی، انتقال دانش و تجربیات مربوط به دفاع مقدس به نسل‌های آینده، جلوگیری از تحریف و فراموشی حقایق و تاریخ دفاع مقدس را از اهداف اقدامات بخش نشر دفاع مقدس بیان کرد.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان افزود: عملیاتی کردن بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه دفاع مقدس وجلوگیری از تحریف و فراموشی فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس راهبرد مهم دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی است و با توجه به اهمیت این راهبرد مهم، نیازمند مشارکت و هم افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.
وی تصریح کرد: بسیاری از انقلاب‌ها در دنیا تداوم نداشتند اما انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی و هدایت‌های مقام معظم رهبری مسیر خود را با بالندگی ادامه می‌دهد.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: دشمنان در جریان ترورهای دهه ۶۰، جنگ تحمیلی و اختلاف افکنی بین قومیت‌های مختلف نتوانستند وجبی از خاک کشور را تصرف کنند و ماهیت حکومت را تغییر دهند.
سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به صورت ویدئوکنفرانس در این آیین گفت: استان مرکزی زادگاه فرهیختگان و شخصیت‌های بزرگی نظیر بنیانگذار انقلاب اسلامی است.
" مهدی رمضانی" تصریح کرد: سیره و گفتمان امام خمینی(ره) باید برای نسل جوان تبیین شود. 
سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور توضیح داد: بزرگی و اقتدار رهبری نظیر امام خمینی (ره) و همراهی یاران امام در ۲۲ بهمن سال ۵۷ ساختار سیاسی حکومت پهلوی را دگرگون کرد.
در این آیین از کتاب " صدای انقلاب اسلامی " اثر مشترک "محمدرضا بیک محمدی هزاوه" و " الله بخش روشن روان" رونمایی شد.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران جنگ تحمیلی خمین امام خمینی رهبر معظم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران جنگ تحمیلی خمین انقلاب اسلامی ایران جنگ تحمیلی خمین امام خمینی رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس استان مرکزی انقلاب اسلامی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و هیأت امنای یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسؤولان و اعضای هیأت امنای یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه به ویژه شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمان و مسؤولان این یادمان گفت: پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیأت امناهای یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور است.

وی افزود: ستاد مرکزی به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها است.

در این جلسه حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سید ایمان یاراحمدی معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 6097317 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود