Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا امروز ۱۷ بهمن در توضیح نشست شب گذشته این ستاد با حضور وزیر کشور گفت: این نشست برحسب دستور رئیس‌جمهور و به شکل خاص با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شد.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره اعمال محدودیت‌ها براساس رنگ بندی‌ها، افزود: مقرر شده بود این موضوعات در جلسه اختصاصی با حضور وزیر کشور، معاونان وزارت بهداشت، شورای عالی هماهنگی تبلیغات اسلامی، صدا و سیما و دستگاه‌های ذیربط برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم قطعی برای راهپیمایی ۲۲ بهمن هنوز گرفته نشده

قاسمی درباره تصمیمات درباره برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، یادآور شد: تصمیم قطعی در ارتباط با راهپیمایی ۲۲ بهمن هنوز گرفته نشده است. در این جلسه دو پیشنهاد راهپیمایی فردی و یا خودرویی ارائه و قرار شد که در ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی شود.

تمدید محدودیت‌های کرونا

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا اضافه کرد:  از آنجا که طرح مدیریت هوشمند اجرا می‌شود رنگ بندی‌ها بیشتر برای ایجاد حساسیت میان مردم است تا به نوعی متوجه این تغییرات باشند و برای آنها عادی‌انگاری نشود. به همین دلیل پیشنهادات اعمال محدودیت‌ها در طرح ملی مدیریت هوشمند را در جلسه قبلی مطرح کردیم که مصوب شد این محدودیت‌ها برای مدتی تمدید شود. 

آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا | از راهپیمایی ۲۲ بهمن تا اعتکاف در شهرهای قرمز و نارنجی  محدودیت‌های کرونایی به سرعت در سراسر کشور اعمال شود

قاسمی از جمله محدودیت‌ها را برگزاری جلسات اداری با حضور حداکثر ۳۰ نفر و سقف زمانی یک ساعت و نیم و همچنین برگزاری جلسات و تجمعات در اماکن مشخص برای مسائل فرهنگی، مذهبی و آیینی با ۲۰ درصد ظرفیت و لغو ماموریت‌های غیر ضرور کارکنان دولت برشمرد.

وی ادامه داد: همچنین مردم در اماکن باید از ماسک استفاده کنند و اصناف هم با داشتن تاییدیه تزریق ۲ دُز واکسن در سامانه امید، و اخذ بارکد از سامانه مجاز به فعالیت می‌شوند.  

نحو آموزش‌ حضوری مدارس در پیک جدید کرونا

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: درباره آموزش‌های حضوری در صورتی که در یک شهر یا مدرسه یا منطقه شرایط قرمز شود می‌توانند نخست کلاس، سپس مدرسه و بعد از آن کل مدارس شهر را غیرحضوری و آنلاین برگزار کنند.

محدودیت‌های سراسری کرونا برنمی‌گردد

قاسمی تاکید کرد: رنگ بندی‌ها برای ایجاد حساسیت میان مردم است و به معنای بازگشت محدودیت‌ها به گذشته و محدودیت‌های کاری نیست و محدودیت‌ها طبق گفته رییس‌جمهور سراسری اعمال نمی‌شود.

کد خبر 655415 برچسب‌ها اميكرون محدوديت تردد ستاد ملی مقابله با کرونا خبر ویژه كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اميكرون محدوديت تردد ستاد ملی مقابله با کرونا خبر ویژه كرونا در ايران اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن دبیر کمیته امنیتی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در حاشیه بازگشت تیم ملی فوتسال از جام ملت‌های آسیا در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) اظهار داشت: این قهرمانی حاصل دو سال کار و تلاش و برنامه‌ریزی فشرده بود. طبق برنامه‌ریزی کادر فنی برای تدارکات جام ملت‌ها با حضور در تورنمنت‌های مختلف، با تیم‌های رده بالا بازی کردیم. طبق رنکینگ پرتغال و اسپانیا نخواستند با ما بازی کنند. بازی با آرژانتین برنامه‌ریزی شد اما این تیم نخواست بازی کند. با این حال با اکثر تیم‌های بزرگ بازی کردیم. با برزیل در تورنمنت این کشور بازی کردیم که محک مهم و تاثیرگذاری بود. شاکله اصلی تیم وحید شمسایی در تورنمنت برزیل شکل گرفت.

وی با قدردانی از شخصیت‌ها و نهادهای مختلف مانند مجلس، دولت، وزارت راه و ...که کمک‌حال تیم ملی فوتسال بودند، اضافه کرد: از رئیس‌جمهور که با پیام تبریکش بازیکنان را دلگرم کرد، ممنون هستیم و خوشحالیم که توانستیم با قهرمانی مقابل مردم روسفید شویم. از وزارت ورزش و شخص وزیر ورزش که پیشتیبان و قوت قلب ما بود هم تشکر می‌کنم.

اصولی درباره برنامه‌ریزی برای جام‌جهانی فوتسال که شهریورماه برگزار می‌شود نیز یادآور شد: از پس فردا براساس کلیاتی که برای جام‌جهانی طراحی کرده‌ایم، کار را شروع می‌کنیم و با تلاش و همتی که بچه‌های ملی‌پوش و همه بخش‌ها خواهند داشت، برای افتخارآفرینی به جام‌جهانی می‌رویم. براساس نظر وحید شمسایی، لیگ فوتسال ۵ تا ۶ هفته برگزار خواهد شد و اکثر ملی‌پوشان هم در ایران بازی می‌کنند و حضور در لیگ بازیکنان را آماده نگه خواهد داشت. برای بازی تدارکاتی هم مذاکراتی داشته‌ایم که به محض قطعی شدن اعلام خواهد شد. با قدرت و مصمم آماده حضور در جام‌جهانی خواهیم شد.

رئیس کمیته فوتسال درباره ادامه همکاری با شمسایی هم گفت: در خدمت شمسایی و همکارانشان هستیم و با قوت کارشان را ادامه خواهند داد.

وی درباره پرداختی به کادرفنی هم اظهار داشت: مبالبغی از سال گذشته باقیمانده است که در اولین فرصت پرداخت خواهد و قرارداد جدید هم تنظیم می‌شود.

اصولی در پاسخ به سوالی درباره پاداش قهرمانی و همچنین درخواست حواله خودرو برای ملی‌پوشان، افزود: حواله خودرو را ما نباید بدهیم و دولت می‌دهد و این درخواست را پیگیری خواهیم کرد. همچنین طبق ضوابطی که وجود دارد بخشی از پاداش قهرمانی پرداخت شده است و بخش کمی هم باقیمانده است که در روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی در واکنش به این خبر که مسئولان ورزش این استان مدعی برگزاری بازی‌های پرسپولیس در مشهد شده‌اند، گفت: در این باره با من صحبتی نکرده‌اند.

کد خبر 848186 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی

دیگر خبرها

  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب