Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، امروز یکشنبه ۱۷ بهمن‌ماه اختتامیه سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید خوزستان با حضور ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، معاون اقتصادی و معاون سیاسی امنیتی استانداری خوزستان، امین آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین برگزار و شرکت فولاد اکسین به عنوان واحد نمونه استان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت فولاد اکسین خوزستان با توجه به کادر سازی برای آینده این شرکت به کارگیری جوانان متخصص و دلسوز در جایگاه‌های مهم در راستای توسعه منابع انسانی را در دستور کار خود قرار داده است.

استقرار ترانس مالکیتی پست برق که در تعمیرات سالیانه شرکت انجام شد، سود ۲۵۰۰ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۰ با وجود قطعی برق در خرداد و تیرماه نشان داد که تحریم‌ها بر شرکت فولاد اکسین اثر نداشته و روز به روز در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد.

شرکت فولاد اکسین در انجام مسئولیت‌های اجتماعی شامل برپایی موکب اربعین، بسته معیشتی و همیاری در زیرساخت‌های شهری و نظایر آن، همواره در صحنه حضور داشته و دارد.

همچنین این شرکت توانست صادرات محصولاتش به قلب اروپا را از خردادماه سال ۱۴۰۰ از سربگیرد و پرچم فولاد اکسین در این کشور‌ها را به اهتزاز دربیاورد.

رضایتمندی مسئولان کشوری و استانی از عملکرد شرکت فولاد اکسین در کنار اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، تبدیل وضعیت فرزندان شهدا و ایثارگران از دیگر نقاط عطف این شرکت است.

تولید ورق فولادی استراتژیک API۵LX۸۰PSL۲ برای اولین بار در خاورمیانه نشان از چشم‌انداز بلند این شرکت برای تولید با کیفیت‌تر و متنوع‌تر محصولات است.

راه‌اندازی کارخانه فولاد سازی، نگاه جهانی به فولاد اکسین خوزستان، اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، تمرکز بر توسعه سبد محصولات و پرداختن به مسئله معیشتی خانواده کارکنان محور تصمیمات کلان شرکت در مسئله تولید، فروش محصولات و مسائل مرتبط با نیروی انسانی است.

گفتنی است؛ در سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید به پاس تلاش‌ها و زحمات امین آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین که منجر انتخاب این شرکت به عنوان واحد نمونه استان شد، تقدیر بعمل آمد و این واحد تولیدی بعنوان واحد نمونه کاندید جشنواره امتنان کشور معرفی شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر فولاد اکسین جشنواره امتنان خوزستان مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر فولاد اکسین خوزستان شرکت فولاد اکسین جشنواره امتنان واحد نمونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌مندی ۳۴۲ واحد صنعتی تازه از گاز طبیعی خبر داد و گفت: اکنون شهرستان بهار بیشترین مشترک گاز را در بخش صنعتی استان داراست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید الهیاری با اشاره به وجود ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز استان همدان در بخش‌های مختلف توضیح داد: از این تعداد ۴ هزار و ۳۴۶ مشترک در بخش صنعتی هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع مشترکان گاز در بخش صنعتی، ۳۴۲ مشترک در سال ۱۴۰۲ به مجموع مشترکان این استان افزوده شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: بیشترین مشترک گاز استان در بخش صنعتی با تعداد هزار و ۶۵۸ مورد مشترک مربوط به شهرستان بهار است.

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور