Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، در این نامه آمده است: در خبرها خواندم که حکم آزادی موقت جناب آقای کیوان صمیمی بهبهانی از سوی قوه قضاییه صادر شده است. از آنجا که اینجانب در نامه مورخ سوم بهمن ماه امسال به حضرتعالی، خواستار آزادی این فعال سیاسی شده بودم، این اقدام قوه قضاییه را توجه به مطالبات منطقی و معقول سیاسیون، دلسوزان و خیرخواهان تلقی می‌کنم و وظیفه خود می‌دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از شما به خاطر انجام این اقدام خیر ابراز کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در عین حال امیدوارم این گونه اقدامات اولا درباره دیگر زندانیان سیاسی هم ادامه یابد و ثانیا به یک روند ثابت در مسیر ایجاد تحول و تعالی در قوه قضاییه تبدیل شود به گونه‌ای که شاهد رهایی همه زندانیانی باشیم که اکنون به اتهامات سیاسی یا صنفی در زندان به سر می‌برند. 

در بخشی دیگر از این نامه الیاس حضرتی خطاب به رئیس قوه قضائیه اظهار عقیده کرده است: پیش‌تر از سر خیرخواهی برای شما نوشته بودم که «جنابعالی می‌توانید دستور تجدید رسیدگی به جرایم متهمان سیاسی را براساس قانون جرم سیاسی صادر کنید یا با درنظر گرفتن تخفیفات جدی، زمینه آزادی آنان را فراهم آورید. در هر صورت دستور دهید همه این دست از زندانیان مادامی که در زندان هستند، از همه امکانات حقوقی برخوردار باشند که قانون برای زندانیان سیاسی درنظر گرفته است.» امیدوارم با دستور صریح جنابعالی در این زمینه گام بزرگی برای تعالی وضعیت قضایی کشور برداشته شود. 

کد خبر 655436 برچسب‌ها الیاس حضرتی غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: الیاس حضرتی غلامحسین محسنی اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»

به گزارش خبرگزاری مهر، «گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴٠۳) با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت، جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

کد خبر 6093197 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • هدیه متفاوت به معلم
  • واکنش کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاکرمی
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی؛ سند منتشرشده جعلی است
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»