Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم فرانسوی شیاطین سرخ در انتقال به لالیگا شروع خوبی نداشت. 

جولین لوپتگی پس از شروع ضعیف آنتونی مارسیال در سویا، انتظار دارد در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت این بازیکن باشد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، مارسیال که در بازار زمستانی با انتقالی قرضی از منچستریونایتد به سویا پیوست، شب گذشته در اولین بازی خود برای این تیم مقابل اوساسونا نمایش کم فروغی داشت و به همین دلیل در دقیقه ۷۷ تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان لوپتگی در مسابقه شب گذشته به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۰-۰ دست پیدا نکردند تا این مربی در خصوص عملکرد مارسیال بگوید:

واضح است که باید چیز بیشتری به تیم عرضه کند. این تازه بازی اول او بود و سازگار شدن با شرایط جدید آسان نیست. او با کوله‌ بار اندکی به اینجا آمد چون در طول این فصل به ندرت بازی کرد. مارسیال باید ذره ذره روی دور بیافتد و من مطمئنم که همین طور خواهد شد. 

گفتنی است که سویا تا پایان فصل جاری دستمزد مارسیال را پرداخت خواهد کرد. هیچ بندی برای دائمی شدن این همکاری در قرارداد گنجانده نشده است ولی اگر تمامی طرفین موافق باشند، می‌توانند بر اساس توافق قبلی این انتقال قرضی را تا پایان فصل آینده تمدید کنند. 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس لوئیس فیگو: کی روش مهم‌ترین شخصیت فوتبال من بود کار زیبای باشگاه ملوان در اعتراض به خشونت علیه زنان (عکس) واگذاری 10 درصد سهام پرسپولیس به ارزش 200 میلیارد تومان

سرانجام نیمکت منچستریونایتد با چه کسی گره خواهد خورد؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت شدید هواداران میلان با لوپتگی؛ هشتگ اعتراضی ترند شد، کوروا سود هشدار داد

هواداران افراطی میلان به جری کاردیناله هشدار دادند در صورت عدم اثبات جاه‌طلبی، مالکان باشگاه دیگر آسوده‌خاطر نخواهند بود

طرفداری | بنا به گزارش منابع معتبر ایتالیایی، خولن لوپتگی سرمربی جدید میلان خواهد بود اما این تصمیم به مذاق هواداران روسونری خوش نیامده است.

هواداران میلان در شبکه های اجتماعی کارزاری علیه خولن لوپتگی، سرمربی احتمالی تیم‌شان با عنوان #Nopetegui (نه به لوپتگی) راه انداخته‌اند و اولتراهای میلان نیز هشدار دادند صبر ما تمام شده است.

با وجود قطعی بودن اخراج استفانو پیولی، هواداران میلان نسبت به انتصاب خولن لوپتگی چندان هیجان‌زده نیستند چون اعتقاد دارند این سرمربی اسپانیایی چیزی بیش از پیولی به تیم‌شان نمی‌دهد.

هشتگ #Nopetegui امروز در پلتفرم X ایتالیا، (توییتر سابق) ترند شد. برخی از هواداران میلان حتی لوپتگی را با مارکو جامپائولو که دورانی کوتاه و فاجعه‌بار داشت، مقایسه کردند و حضور این سرمربی پیشین رئال مادرید را «آخرین میخ بر تابوت جاه‌طلبی میلان» خواندند.

در عین حال، هواداران افراطی میلان موسوم به کوروا سود نیز با انتشار بیانیه‌ای در اینستاگرام، جری کاردیناله مالک باشگاه را مورد عتاب قرار دادند اما با وجود این، اسمی از لوپتگی نبردند:

فصل به پایان می‌رسد و در حالی که تقریبا تمامش با عملکردی متوسط ​​گذشت، اکنون پایانی فاجعه‌بار رقم خورده است. با اظهارات تکان‌دهنده برخی مدیران و همچنین شایعات در مورد سرمربی آینده یک بار دیگر متوجه شویم که جاه‌طلبی برای زنده کردن افتخارات گذشته، اولویت این باشگاه نیست. تقریبا دو سال از آمدن آقای کاردیناله می‌گذرد، یک دوره گذار قابل‌قبول بود، اما حالا زمانش فرا رسیده است تا ثابت شود آیا باشگاه می خواهد تیمی با جاه‌طلبی واقعی تشکیل دهد یا فقط راضی است که سال‌به‌سال در رده هایی جابه‌جا شود که صرفا جایگاه لیگ قهرمانانش تضمین شود، نه چیز دیگری.

بیانیه با این هشدار ادامه می‌یابد:

اگر مورد دوم صحت داشته باشد، این تصمیم را تحمل نمی‌کنیم چرا که از زمان اخراج پائولو مالدینی و فردریک ماسارا، باشگاه در آشفتگی کامل بوده است. آقایان، صبر ما تمام شده است! میلان شهری نیست که فقط به شرکت در تورنمنت‌ها راضی باشد. اگر مالکان فکر می کنند که در سطح این خواسته‌‌ها هستند، باید این را با اقدامات ملموس ثابت کنند و انتخاب سرمربی جدید بسیار مهم خواهد بود تا بتوانند از حمایت خستگی‌ناپذیر هوادارانی که دیوانه‌وار عاشق باشگاه هستند، همچنان لذت ببرند. اگر این‌طور نیست، ایده داشتن میلان با آسودگی‌خاطر را فراموش کنید. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مخالفت شدید هواداران میلان با لوپتگی؛ هشتگ اعتراضی ترند شد، کوروا سود هشدار داد
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟