Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی تاکنون در ۸۹ روستا، اقدامات مربوط به محرومیت‌زدایی را انجام داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، به مناسبت، گرامیداشت دهه مبارک فجر سومین دوره انتخابات مجمع جهادگران استان زنجان عصر امروز با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پس از ادغام جهاد سازندگی و وزارتخانه کشاورزی، خلأ در جهت کارهای جهادی بیشتر به چشم می‌آمد.

وی تصریح کرد: در اردیبهشت‌ماه سال 79 و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دستور تشکیل بسیج سازندگی در قالب گروه‌های مختلف جهادی به ارگان‌های سپاه و بسیج اعلام شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اقدامات مختلف گروه‌های جهادی، افزود: در ادامه، فعالیت‌ها به صورت نظام‌مند، برنامه‌ریزی شده و به همراه آمار و ارقام و اولویت‌بندی شده پیش رفت.

راهپیمایی بانوان کشور در دوران انقلاب برای نخستین‌بار از "زنجان" آغاز شد + تصاویراستاندار زنجان: راهیان نور بهترین برنامه فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان استپروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج ‌سال آینده با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشتسپاه زرندیه 5 میلیارد و 800 میلیون تومان خدمات محرومیت‌زدایی به مردم ارائه کرد

وی با بیان اینکه به تبعیت از ابلاغ‌ها و فعالیت‌های انجام پذیرفته در سطح کشور، سپاه استان زنجان و بسیج سازندگی در قالب‌های مختلف برنامه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف سازندگی، محرومیت زدایی، اشتغال، فرهنگی، آموزشی، تعلیم و تربیت اقدام کرده است، ادامه داد: به دنبال آن قرارگاه پیشرفت و آبادانی در راستای سازماندهی و ساماندهی و رسیدگی بر امور دهستان‌های محروم کشور بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری روی کار آمد.

سردار طهماسبی با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سه دهستان استان زنجان شامل "قره پشتلو، اوریاد و شیوانات" فعال است، یادآور شد: همچنین بسیج سازندگی در 89 روستا فعالیت‌های مختلف در حوزه‌های اشتغال زایی، محرومیت زدایی، آب‌رسانی انجام داده است.

وی به فعالیت‌های فرهنگی در روستاها اشاره کرد و افزود: از حضور روحانیون در روستاها نیز حمایت می‌شود چرا که با قرارگیری ظرفیت‌ها در کنار هم فعالیت‌های بسیار چشمگیری در طول این زمان در حوزه بسیج سازندگی انجام شده است.

انتهای پیام/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان زنجان فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان