Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساترا نظر به وقوع زنجیره‌ای از اقدامات خشونت‌آمیز در کشور و بازتاب گسترده رسانه‌ای این فجایع،خطاب به پلتفرم‌ها نشر هرگونه محتوا از تصاویر و صحنه مذکور، اعم از عکس و ویدئو را ممنوع اعلام کرد.

خبرگزاری میزان – طبق اعلام روابط عمومی ساترا، نظر به وقوع زنجیره‌ای از اقدامات خشونت‌آمیز در کشور و بازتاب گسترده رسانه‌ای این فجایع، ساترا نسبت به نشر محتوا‌های خشونت‌بار توسط پلتفرم‌های کاربرمحور هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، پیرو انتشار تصاویر خشن امروز مربوط به قتل زن جوان توسط همسرش و بازنشر پرتعداد آن در فضای مجازی و در برخی از خبرگزاری‌ها، خطاب به پلتفرم‌ها نشر هرگونه محتوا از تصاویر و صحنه مذکور، اعم از عکس و ویدئو را ممنوع اعلام کرد.

با توجه به محتوای آسیب زای این تصاویر برای وضعیت سلامت جامعه و جلوگیری از آسیب‌های وارده از طریق نشر آن به امنیت روانی جامعه، ساترا به‌محض اطلاع، ممنوعیت انتشار این تصاویر را به پلتفرم‌ها ابلاغ کرد.

در همین راستا و طبق ممنوعیت اعلام شده توسط ساترا، رسانه‌های داخلی صوت و تصویر فراگیر از انتشار این تصاویر خودداری کردند.

بیشتر بخوانید: پایگاه خبری رکنا با رای هیات نظارت بر مطبوعات توقیف شد

انتهای پیام/

برچسب ها: ساترا پلتفرم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ساترا پلتفرم پلتفرم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، قوه قضاییه اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: ماجرای گزارش جعلی بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی چیست؟

به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگارها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229146 برچسب‌ها قوه قضاییه

دیگر خبرها

  • مهران مدیری مجوز «پدر قهوه» را گرفت؟
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه دروغگویان درباره نیکا شاکرمی
  • دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد
  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکو‌های ایرانی
  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکوهای ایرانی 
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • ۱۰ پیام یک خیزش
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • تیک‌تاک؛ صدایی برای اعتراض
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد