Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رییس جهاد کشاورزی در آیین افتتاح هفتمین واحد صنعتی پروار بندی گوساله ۱۰۰ رای در روستای کانی سیب گفت: در دهه مبارک امسال جهاد کشاورزی شهرستان بانه  ۶ پروژه تولیدی و اشتغالزایی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بخش کشاورزی و منابع طبیعی به بهره برداری می رسد.

کریم شریفی افزود: در شهرستان بانه ۱۵ هزار راس دام سنگین و بیش از ۸۰ هزار راس دام سبک وجود دارد که سالانه یک هزار و ۳۵۰ تن گوشت قرمز تولید می شود در اجرای طرح پیشران که از سال ۱۳۹۸ شروع و تا سال ۱۴۰۲ ادامه دارد تولید گوشت در بانه سالانه به ۲ هزار تن می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان بانه به لحاظ تولید گوشت قرمز به خودکفایی رسیده اظهار داشت: این واحد پروار بندی گوساله ۱۰۰ راسی که ۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که برای سه نفر اشتغالزایی ایجاد کرده سالانه ۲۵ تن گوشت قرمز تولید می کند.

بهره برداری از یک واحد آموزشی در روستای سماقان

رییس آموزش وپرورش شهرستان بانه در مراسم افتتاح مدرسه یک کلاسه روستای سماقان گفت: این واحد آموزشی یک کلاسه با ۸۲ متر مربع زیربنا که ۶ میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

اقبال صالحی افزود: این روستا حدود ۲۰ خانوار جمعیت دارد و ۱۰ دانش آموز در مقطع تحصیلی ابتدایی در این واحد آموزشی تحصیل می کنند.

بهسازی معابر روستای خواجه امیر و قایبرد

بخشدار مرکزی در مراسم بهره برداری از پروژه طرح هادی روستای قایبرد با بیان اینکه این پروژه به صورت مشارکتی با بنیاد مسکن و بخشداری مرکزی اجرا شده گفت: برای اجرای این پروژه چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری و بنیاد مسکن و ۶۳۰ میلیون ریال نیز از محل خودیاری روستا هزینه شده است.

نیشتمان خانی افزود: این پروژه شامل تخریب و آوار برداری، زیرسازی، اجرای لایه اساس و زیر اساس، جدول گذاری به طول یک هزار ۱۰۰ متر، سه هزار و۳۰۰ متر مربع آسفالت با همکاری مردم روستا و شورا و شهرداری اجرا شد.

وی اظهار داشت: پروژه بهسازی معابر روستای خواجه امیر به مساحت چهار هزار متر مربع آسفالت و بتن ریزی با اعتبار یک میلیارد ۶۹۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری و ۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال مشارکت مردی اجرا شد.

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر ۶۰ پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی با اعتبار ۶۶۵ میلیارد ریال در شهرستان بانه به بهره برداری می رسد.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده است.

برچسب‌ها کردستان زنگ انقلاب بانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان زنگ انقلاب بانه کردستان زنگ انقلاب بانه شهرستان بانه بهره برداری میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده